طرح " احسان و همدلی، خدمات ماندگار" در زندان زاهدان آغاز شد

زاهدان- ایرنا- طرح " احسان و همدلی، خدمات ماندگار" در زندان زاهدان با همکاری خیران مهدوی و گروه جهادی ولایت پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی این شهر آغاز شد.

معاون پشتیبانی دانشکده دندانپزشکی زاهدان روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و هماهنگی با سرپرست زندان‌های سیستان و بلوچستان تا پایان سالجاری در ۱۲ مرحله بسته‌های بهداشتی و آموزشی بین مددجویان زندان این شهرستان توزیع خواهد شد.

نادر میری با اشاره به اینکه با حضورگروه دندانپزشکی خدمات درمانی در حوزه دندانپزشکی نیز به مددجویان زندان ارائه خواهد شد افزود: با توجه به تعامل خوبی که بین زندان و گروه‌های جهادی مجری این طرح به وجود آمد مقرر شد که علاوه بر برنامه حضور ماهانه این گروه دندانپزشکی در طول ماه رمضان نیز چند نوبت خدمات دندانپزشکی مددجویان مرد و زن زندان زاهدان را ارائه دهد.

 به گزارش ایرنا خیران مهدوی و گروه جهادی ولایت پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان روز شنبه به نیت تعجیل در فرج امام زمان (عج) و نیز شادی روح شهدا و پدران و مادران آسمانی طرح « احسان و همدلی، خدمات ماندگار» را در زندان زاهدان آغاز کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha