شکست دشمن در جنگ اقتصادی در گرو رونق تولید با کار جهادی است

یزد- ایرنا- جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در اقشار بسیج گفت: شکست جنگ اقتصادی و روانی دشمنان در گرو رونق تولید با رفع موانع، کار جهادی و روحیه انقلابی است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حمیدرضا محدث روز شنبه در نشست با خبرنگاران استان که به مناسبت هفته بسیج کارگری ( سوم تا نهم اردیبهشت ) با رعایت نکات بهداشتی برگزار شد افزود: شعار امسال نیز مانند سال‌های قبل اهمیت تولید را نشان می‌دهد که اگر تولید وجود داشته باشد موجب اشتغال و تولید ثروت در کشور است.

وی با تبریک هفته بسیج کارگری ادامه داد: بزرگترین سرمایه جوامع بشری کار و کارگران هستند و امروز هم با جنگ اقتصادی مواجه هستیم که با تحریم‌های ظالمانه نظام استکبار توأم شده و فشار مضاعفی را بر اقشار مختلف و معیشت مردم وارد کرده است.

این مسوول با اشاره به اینکه کارگران، سربازان خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی دشمنان هستند بیان کرد: کارگران فداکار می‌توانند پیروزی در این جنگ را رقم بزنند و حضور آنها همیشه سیلی بر گوش استکبار جهانی بوده و به خاطر این حضور و تدین کارگران باید قدردان این فداکاران باشیم .

محدث در خصوص برنامه‌های سازمان کارگری و کارخانجات در هفته کارگر اشاره کرد و یادآور شد: اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج جامعه پزشکی برای ارتقا ایمنی سلامت کارگران، دیدار با کارفرمایان و کارگران واحدهای تولیدی، برگزاری یادواره شهدای کارگر و تجلیل از کارگران نمونه اهم برنامه‌هاست.

وی دیگر برنامه‌های این هفته را شامل تجلیل از زنان فعال کارآفرین، دیدار جامعه کارگری با ائمه جمعه استان، غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده‌های معزز شهدا ذکر کرد که با همکاری جامعه هدف و همراهی مسوولان پیگیری و اقدام می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در اقشار بسیج، اجرای رزمایش کمک مؤمنانه و برگزاری شیفت ایثار را از دیگر برنامه‌های هفته کارگر در استان ذکر کرد و بیان کرد: افتتاح مرکز تخصصی اشتغال و مشاوره با هدف رفع موانع تولید در شهرک صنعتی میبد از دیگر اقداماتی است که در هفته کارگر در دستور کار است.

محدث به اهم برنامه‌های اجرا شده توسط بسیج کارگری در سال ۹۹ اشاره کرد و گفت: بسیج همواره پیگیر مطالبات به حق اقشار مختلف از جمله قشر کارگری است و قابل قبول نیست که کارخانه‌ای به خاطر بدهی، مشکل سرمایه در گردش و برخی دیگر از چالش‌ها تعطیل شود که در این راستا برای تقویت تولید، برنامه‌های مختلفی در سطح استان در سال گذشته اجرا و امسال استمرار دارد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان در اقشار بسیج افزود: طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج جامعه پزشکی با کنترل ورودی کارخانجات برای شناسایی بیماران کرونایی، توزیع ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده انجام گرفت که در آن بیش از ۱۴ هزار و ۲۰۰ نفر از کارگران در راستای شناسایی کرونا پایش شدند.

محدث، اجرای طرح شهید برونسی را از دیگر طرح‌های اجرا شده در سال گذشته اشاره کرد و افزود: تشکیل گروه‌های با نام کارآمدان، تولیدیاران و سفیران تولید برای فرآیند تولید و تحقق کیفیت بخشیدن و رفع مشکلات کارخانجات  اقدامات مؤثری را در طول سال گذشته انجام داده و امسال هم ادامه پیدا خواهد کرد که در آن مشکلات واحدها بررسی می‌شود.

۳۲۰ هزار نفر در استان یزد عضو بسیج هستند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha