۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۵۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84309127
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان صنعت‌نفت آبادان پرداخت شد

آبادان - ایرنا - مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: ۳۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز پرداخت شد.

علی فیروزی دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: وزارت نفت برای رفع مشکلات تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان ۱۲۵ میلیارد ریال اختصاص داد که این مبلغ پس از انتقال به اداره ورزش و جوانان استان خوزستان به ۸۰ میلیارد ریال کاهش یافت.

وی افزود: ۴۵ میلیارد ریال از بودجه اختصاص یافته به باشگاه صنعت‌نفت آبادان به ورزش همگانی استان خوزستان اختصاص یافته است.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: این اعتبار که از ابتدای فصل برای تیم صنعت‌نفت در نظر گرفته شده بود روز گذشته پس از هفت ماه، به حساب باشگاه واریز شد.

فیروزی بیان کرد: امروز باشگاه ۳۵ درصد از قرارداد بازیکنان تیم را به حسابشان واریز کرد تا آنها در بازی‌های آینده با انگیزه مضاعف و روحیه بهتری به مصاف حریفان خود در لیگ برتر و جام حذفی بروند.

وی افزود: پیش از این و در نیم فصل اول لیگ برتر نیز ۳۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده بود و به این ترتیب تنها تیمی هستیم که ۶۵ درصد از قرارداد بازیکنان خود را پرداخت کرده است.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: ای کاش این پول قبل از آغاز نیم فصل دوم به حساب باشگاه واریز می‌شد تا در جذب بازیکن موفق می‌شدیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha