۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۲۸
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84309198
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 مردم از برپایی سفره‌های مهمانی افطاری خودداری کنند

آبادان - ایرنا - سرپرست فرمانداری شادگان گفت: مردم روزه دار برای حفظ جان خود و همنوعان و جلوگیری از انتشار کرونا از برپایی سفره دعوت برای افطاری پرهیز کنند.

امید صبری‌پور دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به خطر شیوع ویروس خطرناک انگلیسی اظهارداشت: مردم شهرستان شادگان از هرگونه دورهمی خانوادگی و دادن افطاری مستحبی جدا خودداری کنند.
وی افزود: مردم نذورات ماه مبارک رمضان را در قالب بسته‌های معیشتی بین اقشار نیازمند و بی‌بضاعت توزیع کنند.
سرپرست فرمانداری شادگان گفت: دورهمی‌های خانوادگی، حضور در تجمع ها، عروسی و عزا و رستوران‌ها از مهم‌ترین عوامل انتشار گسترده ویروس کرونا در شهرستان تبدیل شده است و باید از حضور در این مراسم و مکان‌ها پرهیز شود.
صبری‌پور بیان کرد: مردم از حضور در فضاهای سربسته و شلوغ جدا پرهیز کنند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری که نقش بسزایی در کاهش ابتلا ویروس کرونا دارد را مورد اهتمام ویژه قرار دهند.
 وی افزود: همچنین مردم از رفت و آمد به روستاها نیز پرهیز کنند تا از وقوع روزهای سیاه کرونایی پیشگیری شود و در این رابطه به هشدارهای دانشگاه علوم پزشکی توجه کنند.

سرپرست فرمانداری شادگان در ادامه خواستار همکاری بیشتر اصناف در اجرای محدودیتهای کرونایی شد و گفت: متاسفانه برخی از اصناف در اجرای محدودیتها همکاری لازم را با ستاد کرونا شهرستان ندارند، هر صنفی که دستورات ستاد کرونا را اجرایی نکند به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

در حال حاضر هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۵ شهرستان نارنجی و پنج شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

شهرستان های شادگان ، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha