تالار مرکزی کرمان تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری می رسد

کرمان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان گفت: پروژه تالار مرکزی شهر کرمان یکی از پنج طرح اولویت دار وزارت فرهنگ و ارشاد است که تا پایان فعالیت دولت دوازدهم به بهره برداری می رسد.

محمد رضا علیزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مطالعات طرح تالار مرکزی کرمان از سال ۸۲ آغاز و عملیات اجرایی آن از سال ۸۸ شروع شده و تاکنون ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به طولانی شدن روند ساخت تالار مرکزی کرمان بیان کرد: به دلیل تغییر پیمانکار و تامین مالی طرح اتمام این پروژه چند مرتبه به تاخیر افتاده است که با پیگیری و حمایت های  استاندار پیشین و زینی وند استاندار فعلی کرمان طرح تالار مرکزی شهرکرمان تا اواخر خرداد ماه افتتاح می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان کرمان تاکید کرد: هم اکنون کار اتمام تالار مرکزی شهر کرمان در مراحل پایانی و نصب تجهیزات قرار دارد.

وی ادامه داد: تالار مرکزی شهر کرمان یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های فرهنگی کشور است که در سه طبقه احداث شده و دارای سه سالن همایش و نمایش است.

علیزاده اظهار داشت: گالری‌های مختلف، کتابخانه، رستوران و کافی شاپ و غیره از دیگر قسمت‌های این طرح بزرگ فرهنگی محسوب می‌شود.

تالار مرکزی شهر کرمان در بلوار شهید صدوقی کرمان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha