۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۱:۵۸
کد خبرنگار: 2065
کد خبر: 84312536
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نذر هشتم در قوچان ۱۰ زندانی را آزاد کرد

۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲۱:۵۸
کد خبر: 84312536
نذر هشتم در قوچان ۱۰ زندانی را آزاد کرد

مشهد- ایرنا– سرپرست اداره زندان و اقدامات تأمینی و تربیتی قوچان گفت: در دومین مرحله از اجرای طرح نذر هشتم در این شهرستان ۱۰ زندانی با کمک خیران آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

ابوالفضل عجمی عصر چهارشنبه در حاشیه این مراسم طی گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: قوچان به‌عنوان اولین شهرستان خراسان رضوی در سال جاری در این حرکت خیرخواهانه پیشقدم بوده و در هشتم هر ماه به نیت امام هشتم (ع) هشت زندانی را آزاد کرده است.

وی با بیان اینکه در این مرحله با کمک خیران مسجد سجادیه این شهرستان ۱۰ زندانی آزاد شدند ادامه داد: از ۷۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بدهی این زندانی‌ها ، ۴۶ میلیون توسط شاکیان بخشیده شد و ۳۰ میلیون تومان دیگر آن توسط خیران مسجد سجادیه جمع‌آوری و رضایت شاکیان حاصل شد.

سرپرست اداره زندان و اقدامات تأمینی و تربیتی قوچان گفت: با کمک انجمن حمایت از زندانیان و هلال‌احمر بسته‌های حمایتی نیز برای این زندانیان آماده‌ شده تا مقدمات بهتری برای حضور آنان در خانواده مهیا شود، همچنین مقدمات حضور و اسکان آن‌ها در مشهد به مدت سه روز برای زیارت امام مهربانی حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) فراهم‌ شده است.

وی افزود: پارسال نیز هشت زندانی توسط خیران مسجد عسگریه با بدهی ۱۱۷ میلیون تومان آزاد شدند که ۷۱ میلیون تومان آن با رضایت شاکیان و ۴۶ میلیون تومان توسط خیران فراهم شد.

شهرستان قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha