نماینده یزد در مجلس: توسعه اقتصادی در گرو تلاش کارگران است

یزد- ایرنا- نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شکوفایی و تعالی هر جامعه‌ای در عرصه اقتصادی در گرو تلاش کارگران است .

به گزارش روزشنبه روابط عمومی دفتر این نماینده، محمد صالح  جوکار در پیامی به مناسبت روزجهانی کار و کارگر تاکید کرد: کارگران بازوان پرتوان حرکت و شتاب دهنده هر جامعه‌ای به سمت پیشرفت و موفقیت هستند و توسعه  هر جامعه‌ای در عرصه اقتصادی، مرهون این قشر پرتلاش و زحمتکش است.

وی ادامه داد: یازدهم اردیبهشت ماه و روز جهانی کار و کارگر فرصتی است تا از افرادی یاد کنیم که تداوم حیات اقتصادی کشور در گرو تلاش‌های مخلصانه و فداکاری آنهاست و  کار مایه حیات زندگی است، چشمه‌سار زلال زندگی با کار ، جلا و روشنی می‌یابد و کارگران پیشگامان این حیات بدیع و نشاط آفرین هستند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در پهنه جغرافیایی ایران اسلامی، کارگران از جایگاه بسیار والایی برخوردار هستند و در آیات و روایات متعددی هم بر ضرورت توجه به این قشر و حفظ کرامت آنها تاکید ویژه‌ای شد.

جوکار در این پیام اضافه کرد: اینجانب روز جهانی کار و کارگر را در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» نامگداری شد را به تمامی کارگران که محور اصلی تولید هستند تبریک عرض کرده و توجه بیشتر مسوولان به رفع مشکلات و دغدغه این قشر عزیز را خواستارم.

یزد چهارمین استان صنعتی و از لحاظ تنوع اندیس های معدنی دومین استان ایران است، در واحدهای مختلف تولیدی، صنعتی و معدنی آن حدود ۱۴۰ هزار نفر کارگر مشغول کار هستند. 

یزذ با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و ۱۰ شهرستان چهار نماینده در مجلس یازدهم دارد.شهرستان اردکان یک نماینده، شهرستان های میبد و تفت هم یک نماینده ، شهرستان های یزد و اشکذر، بخش ندوشن و روستای سورک هم یک نماینده و حوزه انتخابیه مهریز متشکل از شهرستان های بافق، بهاباد، ابرکوه، مهریز و خاتم هم یک نماینده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha