سرانه فضاهای ورزشی در شوط ۲ برابر می‌شود

ارومیه- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان شوط گفت: با اتمام و تکمیل طرح‌های ورزشی در دست اجرای این شهرستان سرانه فضاهای ورزشی از ۴۳ صدم سانتی متر به ۸۷ صدم می رسد.

سجاد اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با افزایش سرانه ورزشی در این شهرستان، این سرانه به استاندارد کشوری می رسد.

وی افزود : در حال حاضر، هفت طرح عمرانی ورزشی در این شهرستان در دست اجراست که پنج طرح ورزشی سالن سرپوشیده در مراکز دهستان‌ها، شهر یولاگلدی و مرگنلر و ۲ طرح ورزشی خانه کشتی و سالن چند منظوره شهید سلیمانی را شامل می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان شوط ادامه داد: این طرح‌ها پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۹۵ درصد دارند و تا پایان امسال ۲ طرح ورزشی به بهره برداری خواهند رسید.

اکبری اضافه کرد: برای تکمیل این سالن‌های ورزشی تابه حال ۱۲۰ میلیارد ریال از منابع استانی، ملی و سازمان منطقه آزاد ماکو هزینه شده است.

وی اظهار داشت: همچنین در جهت افزایش سرانه فضاهای ورزشی در این شهرستان سرمایه گذاران بخش خصوصی ۲ طرح ورزشی در دست اجرا دارند.

وی گفت: با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی بزرگترین مجتمع ورزشی آبی و استخر مجهز سرپوشیده و سالن ورزشی چمن مصنوعی با اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در این شهرستان در حال اجراست.

رییس اداره ورزش و جوانان شوط همچنین از آغاز عملیات اجرایی ۴ طرح ورزشی رو باز در روستاهای شهرستان در آینده نزیدک خبر داد و افزود: با اتمام و تکمیل طرح ورزشی شهرستان سرانه فضا های ورزشی این شهرستان از ۴۳ صدم سانتی متر به ۸۷ صدم سانتی متر می رسد

شهرستان شوط یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی که در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha