امیدآفرینی و تعامل با رسانه‌ها اولویت روابط عمومی‌ها قرار گیرد

همدان- ایرنا- مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان گفت: مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی در سال ۱۴۰۰، امیدآفرینی، تعامل با رسانه ها و رعایت پروتکل های بهداشتی را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

«اسدالله ربانی مهر» روز یکشنبه در جلسه هیات رئیسه روابط عمومی های استان با اشاره بر اینکه روابط عمومی ها در رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات پیشگام و الگو باشند، بر تشویق روابط عمومی های فعال و تغییر عمومی های ضعیف ادارات تاکید کرد.

به گفته وی اکثر مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادارات نیروهای جوان و دارای تحصیلات دانشگاهی و فعال هستند و تعدادی که عملکرد ضعیفی دارند با هماهنگی مدیران دستگاه تغییر می کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان با اشاره به شرایط قرمز کرونایی استان گفت: اکثر شهرهای استان همدان در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد و تنها راه عبور از این مرحله سخت، رعایت پروتکل هاست.

ربانی مهر تاکید کرد: روابط عمومی ها در ادارات نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه ویژه ای داشته باشند و پیشگام و الگو در این مساله مهم باشند.

وی خاطرنشان کرد: بانک اطلاعاتی روابط عمومی های استان با هدف برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی تهیه شده است که به زودی نتیجه بانک اطلاعاتی اعلام خواهد شد.
 

رونمایی از کتاب "سواد انتخاباتی"
 در این نشست همچنین با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان همدان و اعضای هیات رئیسه روابط عمومی ها از کتاب" سواد انتخاباتی" که توسط یحیی احمدی و زهرا بیگدلو دو کارشناس رسانه‌ای روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان  تالیف و منتشر شده است رونمایی شد.

این کتاب در ۲ حوزه مهم سواد رسانه ای و انتخابات با مقدمه دکتر داود زارعیان از اساتید حوزه ارتباطات به چاپ رسیده است.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha