۹۰ کیلوگرم تریاک با هوشیاری پلیس کرمانشاه کشف شد

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۱۳
کد خبر: 84318466
۹۰ کیلوگرم تریاک با هوشیاری پلیس کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران این پلیس، ۹۰ کیلوگرم تریاک که از استان های جنوبی و به مقصد مرکز کشور بارگیری شده بود، کشف و توقیف شد.

سرهنگ سمین فلاحی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبازه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند یک محموله مواد مخدر را در پوشش بار هندوانه از استان های جنوبی به اصفهان منتقل کنند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی مسیر تردد کامیون حامل مواد مخدر در محورهای کرمان شده و موضوع را به همکاران خود در این استان اطلاع دادند.

سرهنگ فلاحی تاکید کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان نیز با دریافت اطلاعات لازم در مسیر مستقر و در فرصتی مناسب نسبت به توقیف کامیون قاچاقچیان اقدام کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه یادآور شد: در بازرسی‌های انجام شده از کامیون توقیفی، ۹۰ کیلوگرم تریاک که به صورت حرفه ای جاساز شده بود، کشف شد.

وی همچنین از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: کامیون توقیفی نیز روانه پارکینگ شد.

سرهنگ فلاحی با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر جزو اولویت های امسال پلیس است، اضافه کرد: کشفیات سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۳۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

این مقام انتظامی از رشد ۲۵ درصدی انهدام باند و ۴۰۰ درصدی دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال قبل خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha