۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۰۲
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84321837
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار و ۴۰۰ بسته غذای گرم بین نیازمندان مهابادی توزیع شد

مهاباد- ایرنا- کارشناس مسوول مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ بسته غذای گرم به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب طرح "پویش ایران همدل و اطعام مهدوی" بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

رحمان رشیدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پخت و توزیع این بسته های غذایی توسط چهار مرکز نیکوکاری این شهرستان انجام و سپس در بین نیازمندان و افراد واجد شرایط توزیع شده است.

وی ارزش هر بسته غذایی را ۴۵۰ هزار ریال اعلام کرد و اظهار داشت: قبل از این نیز هزار بسته افطاریه ساده شامل آش، شله زرد، بامیه  و زولبیا در بین نیازمندان توزیع شده است.

کارشناس مسوول مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: این اداره در نظر دارد تا قبل از عید سعید فطر هزار بسته معیشتی دیگر را نیز شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، رب، ماکارونی و حبوبات، بین افراد تحت پوشش توزیع کند.

رشیدی اضافه کرد: افراد خیّر می توانند در صورت تمایل به مشارکت در این امر نیکوکارانه با واریز وجوه نقد به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۲۳۷۵۵۸ و شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۲-۲۳۱۰  بانک ملی، همکاری داشته باشند.

به گزارش ایرنا، پنج هزار و ۲۴۰ خانوار مهابادی با ۱۲ هزار نفر زیر چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که از این تعداد، هزار و ۵۰ دانش آموز، ۷۳۱ ایتام و محسنین و ۱۱۰ نفر دانشجو هستند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله نهادهای تاسیس شده پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران است که با هدف کمک به خانواده های نیازمند و رفع نیازهای آنها با فرمان امام راحل راه اندازی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha