۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۴۶
کد خبر: 84322877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۱ خرداد، آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره موسیقی ایلام است

ایلام - ایرنا - دبیر اجرایی ششمین جشنواره موسیقی ایلام گفت: این رویداد هنری فصل تابستان امسال برگزار و ۳۱ خردادماه آخرین مهلت ارسال اثر خواهد بود.

جواد یعقوبی روز یکشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا توضیح داد: این جشنواره در ۲ بخش تک نوازی و گروه نوازی برگزار و شرکت کنندگان آثار خود را باید به صورت تصویری بر روی لوح فشرده با درج مشخصات تکنواز یا همنوازان به دبیرخانه جشنواره ارایه کنند.

وی ادامه داد: بخش تکنوازی جشنواره با عنوان آفرینش خلاقانه در زمینه ۲۰ رشته ساز بوده که شامل انواع سازهای ایرانی، سازهای بومی و سازهای کلاسیک است و هر اثر باید بین ۵ الی ۱۰ دقیقه زمان داشته باشد.

دبیر ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام مدت زمان ارایه آثار گروهی که تنها ۱۰ گروه قابل پذیرش در رقابت جشنواره بوده را ۱۵ و حداکثر ۲۰ دقیقه عنوان کرد و یادآور شد: تمامی آثار ارسالی به دبیرخانه توسط شورای فنی جشنواره مورد بررسی قرار گرفته و با تایید شورا در بخش اصلی، اجرا و داوری می شوند.

یعقوبی تاکید کرد: در صورت بهبود شرایط ناشی از کرونا از فرصت برگزاری حضوری یا نیمه حضوری و در فضای باز برای برگزاری جشنواره استفاده و سعی می شود با رعایت دستورالعمل ها جشنواره با حضور تعدادی از مخاطبان برگزار شود اما اگر شرایط مهیا نبود امکان حضور گروه ها در محل ضبط اجراها فراهم و در نهایت جدول زمان بندی اجراها و پخش آنها در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

وی در خصوص نحوه داوری آثار اظهار داشت: سه داور از چهره های برجسته و شناخته شده در سطح ملی جهت داوری آثار گروهی به استان دعوت خواهند شد و آثار به صورت زنده و با حضور داوران ارزیابی می شوند و ۳ اثر برگزیده معرفی خواهند شد.

دبیر ششمین جشنواره موسیقی استان ایلام تجلیل و اجرای نوازندگان پیشکسوت استان به صورت تکنوازی و همنوازی را از بخش های جنبی جشنواره اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha