۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۹:۵۵
کد خبرنگار: 2492
کد خبر: 84324637
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلهر: با جدایی کمالوند فرهاد تنها مانده؛ پرسپولیس برنده شهرآورد است

تهران- ایرنا- کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با تمام قوا و با خطوط حمله و دفاع آماده به مصاف استقلال می‌رود و برنده از زمین بازی خارج خواهد شد.

محمود کلهر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا افزود: دیدار روز گذشته (یکشنیه) تیم‌های پرسپولیس و سپاهان، بازی خوبی بود و پرسپولیس در نیمه اول تیم برتر بود و می توانست دو یا سه گل نیز بزند؛ در نیمه دوم سپاهان بازی را به دست گرفت و دو تیم پایاپای به رقابت پرداختند و سپاهان حتی در دقایقی می توانست برنده مسابقه باشد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم استقلال مقابل ذوب آهن باخت و روز جمعه نیز با پرسپولیس بازی سختی خواهد داشت، بازیکنان این تیم روحیه خوبی ندارند و خسته هستند و این موضوع می تواند به برتری پرسپولیس در دربی بیانجامد زیرا خط دفاع و حتی هافبک پرسپولیس قوی‌تر از استقلال است.

کلهر ادامه داد: با توجه به جدایی فراز کمالوند از استقلال و اینکه فرهاد مجیدی از لحاظ فنی تنها مانده است، پرسپولیس در خط حمله می تواند دفاع استقلال را بسیار آزار دهد؛ خط هافبک ما برتر از این تیم است؛ با گل های آل کثیر و مغانلو پرسپولیس دو بر صفر استقلال را شکست می دهد.

وی تصریح کرد: امید عالیشاه نیز بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس است و در واقع موتور این تیم را روشن می کند.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر شهرآورد تهران را برگزار خواهند کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha