۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۵۳
کد خبر: 84326295
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مفتی عمان هتک حرمت صهیونیست ها به مسجد الاقصی را محکوم کرد

تهران- ایرنا- شیخ "احمد بن حمد الخلیلی" مفتی اعظم عمان از اقدامات جنایت بار نظامیان اشغالگر صهیونیست در هتک حرمت مسجدالاقصی به شدت انتقاد و آن را محکوم کرد.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا، مفتی عمان در پیامی که در حساب رسمی خود در توییتر منتشر کرد، ضمن محکوم کردن رژیم صهیونیستی به هتک حرمت مسجد الاقصی دفاع مرابطین (ساکنان فلسطینی الاصل) از قدس را ستود.

وی با انتقاد از علمای ساکت در مقابل جنایات صهیونیست ها گفت: اینها از جمله کسانی هستند که در مقابل رفتار اشغالگران و تجاوز آنها به مقدسات مسلمانان سکوت می کنند، گویی که این مسئله به آنها مربوط نمی شود.

الخلیلی افزود: چرا این به اصطلاح علما درباره این مسئله بر طبق آنچه خود می خواهند، فتواهای ضد و نقیض صادر می کنند.

وی در سومین پیام خود از آغاز درگیری ها در مسجدالاقصی  خواستار حمایت از ملت فلسطین و قدس شریف در برابر حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی شد.

صهیونیست ها در ماه مبارک رمضان با یورش به منطقه باب العمود و صحن‌های مجاور مسجد الاقصی، به سمت فلسطینیان روزه دار گاز اشک آور پرتاب کردند و آنان را مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند.

بر اساس این گزارش، هزاران شهرک نشین صهیونیست به مسجد الاقصی  و دروازه باب العمود یورش بردند و حملات در ماه مبارک رمضان افزایش یافته است.

اشغالگران صهیونیست همچنین پس از دستگیری فلسطینی ها، ده ها نفر از آنان را از قدس اخراج و خانه های آنان را نیز تخریب کردند.

همچنین در ادامه این جنایات بمب‌افکن‌های رژیم صهیونیستی دیشب و صبح امروز مناطقی در نوار غزه که عموما مناطق مسکونی فلسطینی‌ها بود را بمباران کردند که در پی آن  ۲۶ شهروند فلسطینی از جمله ۹ کودک به شهادت رسیدند.  

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha