۱۹۳ مورد جدید کووید ۱۹ در استان مرکزی شناسایی شد

اراک - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی اراک گفت: بر اساس آخرین یافته‌های آزمایشگاهی، ۱۹۳ مورد جدید کووید ۱۹ شبانه روز اخیر در این استان مرکزی شناسایی شده است.

دکتر سید «محمد جمالیان» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۵۱ نفر از بیماران کرونایی جدید به دلیل وخامت حال عمومی نیاز به بستری در بیمارستان‌های استان مرکزی داشته‌اند و مراقبت‌های لازم پزشکی و خدمات تخصصی درمانی برای آنان ارایه شده است.
وی بیان کرد: ۱۴۲ نفر از این بیماران نیز به‌صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت کرده‌اند و باید تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه بنانند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان مرکزی از زمان شیوع  ویروس کرونا تاکنون به ۵۸ هزار و۲۶۵ نفر رسیده است.
دکتر جمالیان بیان کرد:۶ نفر از بیماران کووید ۱۹ در شبانه روز اخیر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند و شمار فوتی‌های استان به دلیل ابتلا به ویروس کرونا تاکنون به یک هزار و  ۹۹۸ نفر رسیده است.
شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد و استان مرکزی پس از قم در زمره نخستین استان‌هایی بود که موارد ابتلا در آن مشاهده شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha