۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۷:۵۰
کد خبرنگار: 2154
کد خبر: 84328490
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

سراسر نقاط فلسطین اشغالی در تیررس موشک های مقاومت قرار گرفت

تهران – ایرنا - « ابوعبیده » سخنگوی گردان های "عزالدین قسام " شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" روز پنجشنبه اعلام کرد با بهره برداری از موشک جدید موسوم به «عیاش ۲۵۰» در نبرد جاری سراسر نقاط سرزمین های فلسطین اشغالی در تیررس موشک های حماس قرار گرفت.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، ابوعبیده گفت: موشک جدید عیاش ۲۵۰ با برد بیش از ۲۵۰ کیلومتر و توان ویرانگری گسترده تر از دیگر موشک ها به عنوان بخشی از واکنش مقاومت به ترور شماری از فرماندهان و مهندسان قهرمان خود و همچنین بخشی از دستاوردهای پیشرفته اش برای یاری مسجد الاقصی در میدان نبرد مورد بهره برداری قرار گرفت.

ابوعبیده افزود: به دستور « ابوخالد محمد الضیف » فرمانده گردان های عزالدین قسام فرودگاه « رامون » رژیم صهیونیستی واقع در جنوب فلسطین اشغالی در ۲۲ کیلومتری غزه ظهر امروز با موشک عیاش ۲۵۰ مورد هدف قرار گرفت.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی دیروز پس از موشک باران فرودگاه « بن گوریون " در تل اویو آن را ناامن اعلام کرده و از هواپیماهای در حال عزیمت به آن خواست تا در فرودگاه رامون فرود آیند.

ابوعبیده خطاب به سران رژیم صهیونیستی گفت : هم اکنون تمامی فرودگاه های شما از شمال تا جنوب فلسطین در تیررس موشک های ما قرار دارند و سلاح بازدارنده ما در حال حاضر در آسمان فلسطین اشغالی به پرواز درآمده تا هر نقطه ای را که ما در نظر بگیریم با دقت مورد اصابت قرار دهد.

ابوعبیده به نقل از محمد الضیف فرمانده گردان های عزالدین قسام خواستار توقف همه پروازها به سوی تمامی فرودگاه های موجود در فلسطین اشغالی شد.

المیادین همچنین افزود: مقاومت فلسطین به موشک باران مناطق هم مرز نوار غزه ادامه می دهند و اطلاعات رسیده حکایت از آن دارد که یک خودرو زرهی نظامی اسراییلی با موشک فلسطینی « کورنت» منهده گردیده است .

این در حالی است که رسانه های گروهی رژیم صهیونیستی امروز ظهر از شلیک تقریبا ۱۰۰ موشک به سوی شهرهای « غوش دان »، « بئر السبع » و جنو فلسطین اشغالی خبر دادند.  

در همین راستا گردان های شهید « ابوعلی مصطفی » شاخه نظامی جبهه مردمی آزادیبخش فلسطین از مورد هدف قرار گرفتن خودروهای نظامی اشغالگران در منطقه « الفراحین » واقع در شرق « خان یونس» در جنوب نوار غزه خبر دادند.

دیروز نیز در اثر شلیک موشک مشابهی توسط گردان های عزالدین قسام وابسته به جنبش حماس سه سرباز صهیونیستی به هلاکت رسید و سه تن دیگر زخمی شدند.

سه روز پیش نیز یک جیپ نظامی صهیونیستی در شرق شهر « خان یونس » توسط گردان های « القدس » شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی منهدم شد.

گردان های عزالدین قسام نیز شب گذشته در واکنش به ترور سه تن از فرماندهان خود و بمباران « برج الشروق » ۱۳۰ موشک به سوی شهرک های صهیونیست نشین « عسقلان »، « نتیفوت » و « سدیروت» شلیک کردند.

گردان های القدس نیز دیروز چهارشنبه اعلام کرد که دامنه آتش بار خود را گسترش داده و تل اویو و مناطق دورتر از آن را با شلیک موشک های بسیاری مورد هدف قرار داد.

خبرنگار المیادین به نقل از مقاومت فلسطین تاکید کرد که موشک های شلیک شده توانستند در عسقلان وتل اویو اهداف موردنظرشان را با دقت مورد اصابت قرار دهند.۸۷

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha