حدود ۷ هزار واحد خون توسط داوطلبان هلال‌احمر آذربایجان‌غربی اهدا شد

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: طی یک سال گذشته تاکنون ۶ هزار و ۸۹۸ واحد خون توسط داوطلبان هلال احمر این استان اهدا شده است.

امیر جعفرزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اهدای این تعداد واحد خون برای کمک بیشتر به بیماران کرونایی بوده و داوطلبان این نهاد در تمامی عرصه‌های فعال هستند.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت سه هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی توسط جمعیت هلا احمر به گروه‌های آسیب دیده از کرونا در آذربایجان‌غربی توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت:  همچنین توزیع ۱۰۰ هزار عدد ماسک و تجهییز ۲۴۰ قلم تجهیزات در بانک امانات پزشکی از دیگر اقداماتی است که توسط داوطلبان هلال احمر این استان انجام شده است.

 جعفرزاده اظهار داشت: چهار هزار و ۶۲۴ امدادگر عضو جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی هستند و با تمام توان در اجرای عملیات‌ها مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: این تعداد امدادگر عضویک هزار و ۱۵۳ تیم امدادی هلال احمر آذربایجان‌غربی هستند که در حوادث و وسوانح به مردم ارائه خدمت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر چهار هزار و ۶۲۴ نفر امدادگر و عضو امداد و نجات جمعیت هلال احمر در استان هستند که در قالب هزار و ۱۵۳ تیم در سوانح و حوادث به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha