۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶
کد خبر: 84330996
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقام ارشد سازمان ملل خواستار کاهش تنش‌ها در غزه شد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶
کد خبر: 84330996
مقام ارشد سازمان ملل خواستار کاهش تنش‌ها در غزه شد

تهران- ایرنا- همزمان با تداوم حملات جنایتکارانه و وحشیانه صهیونیستها به نوار غزه، کمیسیونر ارشد امور حقوق بشر سازمان ملل خواستار کاهش تنش‌ها در این منطقه شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از تارنمای سازمان ملل، "میشله باشلت" روز گذشته(شنبه) طی بیانیه ای ضمن درخواست برای کاهش تنش‌ها میان فلسطین – اسرائیل خواستار احترام طرفین درگیر به قوانین بین المللی شد.

این درخواست باشلت در حالی مطرح شده است که تداوم حملات وحشیانه صهیونیستها به نوار غزه منجر به کشته شدن ده‌ها غیرنظامی از جمله زنان و کودکان بی‌گناه شده و این در حالی است که مقامات رژیم اشغاگر صهیونیستی بر ادامه این حملات جنایتکارانه خود بدون رعایت قوانین بین المللی تاکید داشته اند.

در بیانیه میشله باشلت آمده است: طی ۱۰ روز گذشته، اوضاع در سرزمین اشغالی فلسطین به صورت هشدار دهنده ای وخیم شده است.

اظهارات این مقام ارشد سازمان ملل در حالی مطرح شده است که همزمان با افزایش تلفات حملات صهیونیستها به نوار غزه،  قرار است جلسه شورای امنیت سازمان ملل در صبح یکشنبه( به وقت محلی) برای بررسی این بحران برگزار شود.

باشلت در ادامه نسبت به حملات صهیونیستها که اهداف غیرنظامی را در نوار غزه هدف قرار داده اند، ابراز نگرانی کرد.

درحالی حملات علیه غزه وارد هفتمین روز متوالی خود شده که رژیم صهیونیستی از دیشب حملات گسترده و وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت داده است.

منابع فلسطینی آمار شهدای حملات جنایتکارانه هفت روزه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا امروز را ۱۶۶ شهید اعلام کردند که از این تعداد ۴۱ کودک و ۲۳ زن بوده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha