۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۳۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84331032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری همدان به دنبال تثبیت صدرنشینی لیگ ۲

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۳۲
کد خبر: 84331032
شهرداری همدان به دنبال تثبیت صدرنشینی لیگ ۲

همدان- ایرنا- هفته هجدهم رقابت‌های گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حالی فردا(دوشنبه) با برگزاری ۶ دیدار به پایان می‌رسد که شهرداری همدان صدرنشین این مسابقات پذیرای ایران جوان بوشهر است.

به گزارش ایرنا، شاگردان طلایی منش امسال فصل بی‌نظیری را برای فوتبال همدان در لیگ ۲ کشور رقم زدند و هم اینک از ۱۷ بازی صاحب ۳۳ امتیاز شده و صدرنشین جدول هستند.

تیمی که در هفده بازی گذشته خود ۹ برد، ۶ تساوی و ۲ شکست را ثبت کرده و اکنون با ۴ امتیاز اختلاف نسبت به تیم رده دومی علم و ادب تبریز، صدرنشین گروه یک است.

حالا شهرداری چی‌ها برای تثبیت صدرنشینی خود به دنبال بردی دیگر در لیگ ۲ هستند و فردا با اندیشه شکست ایران جوان بوشهر به میدان می‌روند.

تیمی که تا به اینجا انتظارات را برآورده کرده و حمایت‌ها صورت گرفته از سوی شهردار همدان، شرایط خوبی را برای صعود رقم زده است.

شاگردان طلایی منش روی نوار موفقیت
شهرداری همدان اگرچه امسال ۲ شکست را در کارنامه خود دارد، اما در مجموع عملکرد بسیار مطلوبی داشته و همواره روی نوار موفقیت قرار داشته است.

شاگردان طلایی منش در شرایطی فردا میزبان ایران جوان بوشهر هستند که در دور رفت مقابل این تیم به تساوی رسید.

دیداری که شهرداری می‌توانست پیروز میدان باشد اما در نهایت بازی به تساوی رسید.

تیم شهرداری پس از شکست بحث برانگیز هفته پانزدهم مقابل مس نوین کرمان، در ۲ هفته اخیر با کسب چهار امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند.

حالا تیم تحت هدایت طلایی منش که چهار امتیاز با تیم دوم گروه یک فاصله دارند، در تلاش برای عبور از سد ایران جوان بوشهر و یک قدم دیگر نزدیک شدن به صعود است.

آن‌ها می‌دانند که برتری مقابل ایران جوان باعث حفظ جایگاه خود در صدر جدول خواهد شد و در حاشیه امنیت بیشتر قرار می‌گیرند.

باخت در مقابل ایران جوان بوشهر هم جایگاه صدرنشینی شهرداری را تغییر نمی‌دهد اما به طور قطع فاصله امتیاز با تیم‌های تعقیب کننده را کمتر می‌کند.

تساوی نیز به همان صورت خواهد بود و شهرداری از صدر جدول جدا نمی‌شود.

دیدار علم و ادب تیم دوم جدول با مس نوین تیم چهارم جدول در هفته هجدهم نیز به سود شهرداری است تا بتواند از نتیجه این مسابقه به سود خود بهره مند شود.

شهرداری همدان تاکنون در بازی‌های خانگی شکست نخورده و اکنون نیز به دنبال تداوم این رکوردشکنی در لیگ ۲ است.

خطر در کمین ایران جوان
تیم ایران جوان بوشهر نیز در حالی فردا میهمان شهرداری صدرنشین است که اکنون در قعرجدول، خطر سقوط را احساس می‌کند.

نماینده بوشهر حال و روز خوشی در انتهای جدول گروه یک ندارد و هم اینک با ۱۸ امتیاز بالاتر از آوالان ۱۷ امتیازی و نفت و گاز گچساران ۱۴ امتیازی در رده دوازدهم قرار گرفته است.

لغزش ایران جوان چه بسا این فرصت را به آوالان بدهد تا از منطقه سقوط خارج شود.

ایران جوان این فرصت را دارد که در صورت برتری مقابل شهرداری همدان تا رده نهم جدول صعود کند و تساوی نیز نتیجه خوبی در بازی خارج از خانه آن هم مقابل صدرنشین به شمار می‌رود.

شکست هفته گذشته ایران جوان مقابل سپیدرود رشت در بازی خانگی شرایط این تیم را متزلزل کرده و اکنون چیزی برای از دست دادن ندارند.

آن‌ها برای بقا در لیگ ۲ محکوم به نتیجه گیری در دیدارهای باقی مانده هستند هر چند وضعیت جدول گروه یک با توجه به نزدیکی امتیاز تیم‌ها، بسیار حساس است.

ایران جوانی‌ها با ۲۴ گل دریافتی ضعیف‌ترین خط دفاعی گروه یک را در اختیار دارند که پاشنه آشیل آن‌ها به شمار می‌رود.

دیدار ۲ تیم شهرداری همدان و ایران جوان بوشهر از هفته هجدهم رقابت‌های گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه فردا دوشنبه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می‌شود.

جواد نصراللهی به همراه رضا اسکندری و محسن محمدی این دیدار را قضاوت خواهند کرد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha