به گزارش ایرنا، هدف از برگزاری پویش اعتماد بیدار که از بهمن ماه سال ۹۹ آغاز شد، شناسایی طرح و ایدههای جدید برای افزایش اعتماد اجتماعی با بهره گیری از نوآوری و خلاقیت و همچنین استعدادهای جوان فرهنگی فعال در فضای مجازی بود که بیشترین بازنشر و دیده شدن و همچنین خلاقانه ترین اثر از مهمترین ملاک آثار برگزیده بود.
در راستا این طرح رسانه ها بعنوان یکی از همیاران طرح یاد شده موضوع اعتماد را مورد اهتمام قرار داده و به تولید محتوا پرداختند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان روز دوشنبه در آئین اختتامیه پویش اعتماد بیدار بیان کرد: این پویش فرصتی برای تولید محتوا در فضای مجاری ایجاد کرد که درخشش جوانان در آن بارز بود.
فیروز فاضلی اظهار داشت: نسل جدید با همه حواشی نسل زلالی است و می بایست از اندیشه خلاق این سرمایه های انسانی در راستای تولید محتوا در فرصت فضای مجازی بهره جست.
وی ادامه داد: پویش یادشده با هدف ارتقاء اعتماد در جامعه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و سهم گیلان موضوع ارتقاءاعتماد اجتماعی شد که یک هزار و ۵۰۰ اثر مردمی با این موضوع تولید و در پلت فرم های متعدد با هشتگ اعتماد بیدار مورد بازدید قرار گرفت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: اعتماد نهادی، اعتماد به نهادهای آموزشی، اعتماد به سازمانهای دولتی، اعتماد به نهادهای مذهبی، اعتماد به نهادهای اقتصادی، اعتماد بین فردی، اعتماد به خانواده و آشنایان، اعتماد به همشهریان هم وطنان و سایر مردم از محورهای این پویش بود.
نظر شما