۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۵۵
کد خبر: 84332636
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رمز موفقیت روابط عمومی‌ها، سواد رسانه‌ای است

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۶:۵۵
کد خبر: 84332636
رمز موفقیت روابط عمومی‌ها، سواد رسانه‌ای است

همدان- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان گفت: آشنایی و تحلیل مسائل روز و به نوعی داشتن سواد رسانه‌ای، رمز موفقیت روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش ایرنا، «اسداله ربانی مهر» روز دوشنبه در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان با اشاره به تنظیم سند جامع اطلاع رسانی استان همدان، اظهار داشت: از مفاد و مصوبات این سند می‌توان به برگزاری تورهای رسانه‌ای، نشست‌های خبری، برگزاری وبینار و فعالیت در فضای مجازی اشاره کرد.

وی تاکید کرد: با وجود شرایط کرونایی اطلاع رسانی در استان تعطیل نشد و به همت همین روابط عمومی‌ها
تورهای رسانه ای، نشست‌های خبری مجازی، فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و انتشار اخبار به بهترین شکل ارائه شد.

ربانی مهر عنوان کرد: چند وزیر در یک‌سال گذشته به همدان سفر کردند و به خصوص در حوزه وزارت نیرو اطلاع رسانی جامع صورت گرفت و برای پوشش اخبار سفر وزرا، رسانه‌های استان سنگ تمام گذاشتند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری همدان تصریح کرد: در جشنواره اطلاع رسانی روابط عمومی‌های دستگاه های اجرایی استان، پنج روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، شرکت توزیع نیروی برق، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل زندان‌ها و اداره کل اسناد و کتابخانه ملی، با کسب بیشترین امتیاز، رتبه برتر استان را کسب کردند.

وی ادامه داد: ۱۵ روابط عمومی استان در ارزیابی های وزارت خانه های خود رتبه برتر به دست آوردند و در حد توان از آن ها حمایت می‌کنیم.

ربانی مهر با اشاره به اینکه توانمند سازی روابط عمومی ها از دیگر برنامه ها است، خاطرنشان کرد: با همکاری جهاد دانشگاهی سه دوره آموزشی در رابطه با اطلاع رسانی کرونا، مدیریت کرونا و سواد رسانه‌ای برای روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سه موضوع به عنوان محور و اولویت برای سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: تحقق شعار سال، انتخابات و کرونا از مهمترین اولویت‌های روابط عمومی‌ها برای سال جاری در نظر گرفته شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری همدان عنوان کرد: در نشستی با مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدیرکل فنی و حرفه‌ای، مدیر صندوق کار آفرینی امید و چند دستگاه مرتبط، در رابطه با اطلاع رسانی درخصوص تحقق شعار سال تبادل نظر شد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت اطلاع رسانی روابط عمومی‌ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار پر اهمیت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha