۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۲:۳۶
کد خبرنگار: 1021
کد خبر: 84334306
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

حکیم: اروپا مقابل تجاوز اسراییل موضع گیری جدی داشته باشد

بغداد - ایرنا - سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق خطاب به سفیر آلمان در بغداد، موضع گیری جدی اروپا در مقابل تجاوز و جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه را خواستار شد.

به گزارش ارسالی سه شنبه شب دفتر جریان حکمت ملی عراق به دفتر ایرنا در بغداد؛ سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون در دیدار «اوله دییل» سفیر آلمان در این کشور درباره مناسبات دوجانبه، تحولات سیاسی عراق و منطقه، پرونده انتخابات زودهنگام آتی و اهمیت آلمان برای عراق گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که به میزبانی دفتر جریان حکمت ملی برگزار شد، حکیم به بیان اهمیت توسعه مناسبات میان بغداد و برلین در راستای منافع مشترک دو کشور و حضور شرکت‌های آلمانی در بازار عراق و نیز بهره‌برداری از فرصت‌های خوب در زمینه عمران و بازسازی کشورش پرداخت.

وی درباره انتخابات زودهنگام پارلمان عراق به منظور انتخاب دولت که قرار است اواخر تابستان امسال برگزار شود؛ بر اهمیت و سرنوشت ساز بودن این انتخابات و لزوم فراهم سازی امنیت انتخاباتی و فرصت‌های رقابت سالم میان همه نامزدها و نیز اهمیت خروجی‌ آن تاکید کرد به نحوی که بیانگر واقعی خواست ملت عراق باشد.

 رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین به "حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین" اشاره کرد و از آلمان خواست تا موضع رسمی در حمایت از فلسطین اتخاذ کند.

حکیم تصریح کرد: کشورهای اروپایی در برابر حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین موضع‌گیری جدی داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha