نخستین بیمارستان دندانپزشکی جنوب کشور تا ۶ ماه آینده تکمیل می شود

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: طبق قرارداد صورت گرفته احداث نخستین بیمارستان تخصصی دندانپزشکی جنوب کشور در بندرعباس با به کارگیری چند پیمانکار و پرداخت تسهیلات، تا ۶ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

فریدون همتی پنجشنبه شب در بازدید میدانی از بیمارستان دندانپزشکی دکتر مهربانیان در بندرعباس افزود: ۸۰ درصد موانع احداث این بیمارستان مربوط با همراهی استاندار هرمزگان و مجموعه استانداری برطرف شده است.
وی با اشاره به اینکه ابن بیمارستان دندانپزشکی توسط بخش خصوصی و اعتبارات بانکی درحال اجراست،  دستور لازم را به منظور سرعت بخشی در پرداخت تسهیلات برای تکمیل این پروژه صادر کرد.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: سرمایه گذار این پروژه با اشاره به وجود برخی موانع برای راه اندازی این بیمارستان، از همراهی استاندار، معاونت اقتصادی و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ۲ سال اخیر برای دریافت مجوزها و تسهیل امور اجرایی قدردانی کرد.
همتی ادامه داد: زیربنای اولیه این بیمارستان ۹هزار و ۵۰۰ متر مربع بوده که با توسعه ضلع جنوبی این بیمارستان و احداث ساختمان ۲ طبقه در جوار ساختمان اصلی، هم اکنون بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا دارد.
وی گفت: ۲ اتاق عمل و ۳۰ تخت (VIP) که امکان استقرار همراهان بیماران را نیز فراهم می‌کند، از جمله امکانات این بیمارستان تخصصی است.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان یادآورشد: با راه اندازی این بیمارستان تخصصی، مردم استان از عزیمت به استان‌های دیگر برای دریافت خدمات دندانپزشکی بی نیاز می‌شوند.
هفته گذشته استاندار هرمزگان در دیدار با سرمایه گذار این پروژه دستور داد مشکلات بانکی رفع و تسهیلات لازم برای تکمیل این پروژه در اختیار سرمایه گذار قرار گیرد.
جذب سرمایه گذار در بخش‌های درمانی باتوجه به منابع محدود دولتی از جمله اولویت‌های ترسیم شده توسط استاندار هرمزگان در چند سال اخیر بوده است.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha