حضور مردم در انتخابات یک ضرورت برای ساخت ایران قوی است

بندرعباس - ایرنا-مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: اصل حضور و شرکت حداکثری مردم در انتخابات یک ضرورت بسیار و دارای اهمیت اجتماعی و سیاسی برای ساخت ایران قوی در سطح جهان است.

حجت الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ذائقه سیاسی و گرایش مردم نیز در انتخابات مشخص می‌شود و مسوولان براساس آن برای آینده کشور برنامه ریزی و تصمیم گیری می‌کنند.

وی ادامه داد: انتخابات در واقع یک نوع همه پرسی و انتخاب بوده که برای نهادهایی مثل ریاست جمهوری ، مجلس شورای اسلامی،خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی در قانون به صراحت آمده تا در هر دوره افراد اصلح انتخاب وبه مردم خدمت کنند.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس اظهار داشت: سایر کشورها و دشمنان کشور نیز حضور مردم در پای صندوق‌های رای را رصد و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهند که حضور گسترده مردم پای صندوق های رای جلوی بسیاری از تهدیدها و تطمیع‌های دشمنان را می‌گیرد.

حجت الاسلام پاک نژاد اضافه کرد: دشمنان به همین دلیل درصدد کمرنگ کردن حضور مردم پای صندوق‌های رای هستند و برای این منظور از شیوه‌ها و روش های گوناگون استفاده می‌کند و کرده است.

وی یاد آور شد: انتخابات تنها محلی نیست که دشمنان سعی در کمرنگ کردن حضور مردم هستند بلکه درپی کاهش این حضور در راهپیمایی های مختلف و مراسم‌های ملی مذهبی دیگر مانند راهپمایی روز قدس، ۲۲ بهمن و غیره هستند.

حجت الاسلام پاک نژاد افزود: آنان حتی خواهان مشارکت نداشتن مردم در مراسم‌های دهه محرم و غیره نیز هستند، مردم را بدون عِرق ملی مذهبی می‌خواند زیرا با مردم و جوانان بی‌تفاوت نسبت به سرنوشت و اعتقادات خود راحت‌تر می‌توانند به اهداف سیاسی اقتصادی خود برسند.

وی اشاره کرد: به عنوان مثال در این روزها از زبان افراد مختلف و رسانه‌های گوناگون خود این جمله را ترویج می‌کنند که «مردم برای اعتراض به وضع موجود در انتخابات شرکت نکنید»که این حرف دشمن و بدخواهان نظام است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: آیا با شرکت نکردن در انتخابات وضعیت درست می‌شود؟ خیر اینگونه نیست بلکه برای داشتن کشوری آباد و تغییر سیاست‌ها باید در انتخابات شرکت کرد و به فرد اصلح رای داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha