شهرداری‌ها تدوین سند ساماندهی ترافیک شهری را در اولویت قرار دهند

سنندج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: تمام شهرداری‌های استان موظف هستند تدوین سند راهبردی ساماندهی ترافیک شهری را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، شهرام ملکی روز شنبه در جلسه شورای ترافیک استان که در معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: شهرداری‌ها به منظور کاهش معضلات ترافیکی و ارتقای فرهنگ ترافیک، طبق آیین نامه‌های طراحی معابر شهری نسبت به ساماندهی وضعیت ترافیکی معابر اقدام کنند.

وی افزود: در این رابطه تمام شهرداری‌ها موظف هستند طبق طرح جامع ترافیک نسبت به شناسایی نقاط پر خطر و حادثه خیز و نیز ارائه برنامه زمان بندی و با اعتبارات مشخص برای اصلاح و حذف آنها طبق دستور استاندار کردستان اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان یادآور شد: با توجه به اولویت افزایش ایمنی و کاهش تلفات تصادفات درون شهری و با توجه به تاکیدها و مصوبات شورای ترافیک استان در سال جاری شهرداری سنندج با تخصیص بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال اقدام به شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز شهری کرده که قطعا این موضوع سبب افزایش رضایت مندی مردم و متولیان امر خواهد شد.

استان کردستان دارای ۱۰ شهرستان و ۳۰ شهر است و بر اساس آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور، یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha