نماینده مجلس: پیروزی فلسطینیان هیمنه پوشالی اسرائیل را به آتش کشید

تهران- ایرنا- نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروزی فلسطینیان هیمنه پوشالی اسرائیل به آتش کشید.

حسین نوش آبادی روز شنبه در اجتماع حمایت مردم ورامین از مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: پیروزی بزرگ جبهه مقاومت فلسطین بر صهیونیست‌ها که با پیام روح بخش رهبر معظم انقلاب و خوشحالی زایدالوصف ایشان همراه شد، ثابت کرد که بی جهت نیست که از پیروزی فلسطین، به عنوان پیروزی ایران بر اسرائیل یاد می‌کنند.

وی افزود: این جنگ ۱۲ روزه که با پیروزی مردم مظلوم فلسطین همراه شد، نشان داد که اسرائیل سست‌تر و پوچ‌تر ازآن چیزی است که از آن یاد می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام رهبری معظم در روز قدس اظهار داشت: پیام ایشان موجب اتحاد گروه‌های مقاومت فلسطین در مقابله با اسرائیل غاصب شد و این پیروزی ثمره این اتحاد مقدس است.

وی تصریح کرد: مسلح شدن نیروهای مقاومت به موشک ثابت کرد که گنبد آهنین اسرائیل در برابر اراده مردم فلسطین بی‌اثر است و هیچ نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی دیگر برای اشغالگران امن نخواهد بود.

نماینده مردم دیار ۱۵خرداد ادامه داد: حمایت از مردم فلسطین، پشتیبانی‌های تسلیحاتی و تاکتیکی از آنان در کلام فرمانده کل قوا همیشه یک وظیفه شرعی است.

نوش‌آبادی تأکید کرد: کمک به فلسطین، حمایت از جهان اسلام است، از این رو با صراحت اعلام می‌کنیم که هر گروه و دولتی با فلسطین همراهی کند، در کنار آنها هستیم و راه حل نهایی این قضیه محو اسرائیل است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: انتخابات یک خون و نفس تازه به جامعه می‌بخشد و حضور مردم، اصل برگزاری این رویدادمهم سیاسی است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتخابات در حوزه بین‌المللی برای کشور تولید قدرت و صلابت کرده و از نظر داخلی، موجب تعیین سرنوشت و ادامه رشد و تعالی کشور می‌شود.

وی گفت: برای انتخاب فرد اصلح، باید معیارهای اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب را مد نظر قرار داد تا با انتخاب اشتباه، کشور را دچار مشکلات عدیده نکرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha