استاندار کرمانشاه: همه دستگاه‌ها برای واکسیناسیون علیه کرونا بسیج شوند

کرمانشاه- ایرنا- استاندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون مردم استان علیه ویروس کرونا، گفت: همه دستگاه‌های باید در زمینه واکسیناسیون بسیج شوند و به دانشگاه علوم پزشکی کمک کنند.

به گزارش ایرنا، «هوشنگ بازوند» روز یکشنبه در نشست ستاد استانی مقابله با کرونای استان در سرسرای شهدای دولت استانداری، اظهار داشت: مدیر هر دستگاهی که نسبت به واکسیناسیون و قرار دادن تجهیزات در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کوتاهی کند، عزل خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر اولویت جدی در بحث مقابله با کرونا، واکسیناسیون افراد است که خوشبختانه این کار در استان چند هفته ای است شروع شده و همه باید همکاری کنیم تا این روند به نحو احسن انجام شود.

استاندار کرمانشاه حفظ سلامت مردم را ضروری دانست و گفت: امکانات دولتی متعلق به تمام آحاد جامعه است از این رو باید همه دستگاها در این راستا امکانات خود را برای حفظ سلامت جامعه به کار گیرند.

بازوند افزود: استانداری کرمانشاه در گام اول پای کار آمده و حتی یخچال اتاق مدیران هم در اختیار دانشگاه قرار می گیرد تا مشکلی در بحث واکسیناسیون مردم پیش نیاید.

وی یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان ناظر بر روند همکاری ارگان های دولتی برای واکسیناسیون نظارت خواهد کرد و گزارش ها در زمینه کم کاری را به ستاد مقابله با کرونا گزارش می دهد.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به پشت سر گذاشتن پیک چهارم بیماری کرونا، گفت: هرچند در دوران اوج پیک چهارم وضعیت بهتری نسبت به استان‌های دیگر داشتیم، اما متاسفانه تاکنون ۳۳۳ نفر از مردم استان را در این پیک از دست دادیم و امیدواریم با همکاری مردم میزان تلفات این پیک افزایش نیابد.

بازوند افزود: با وجود این تعداد تلفات، استان ما وضعیت بهتری نسبت به سایر استانها داشت و همین امر نشان می دهد که مردم همکاری خوبی داشته و کادر بهداشت و درمان تلاش بسیاری داشته اند و سایر دستگاه ها نیز همکاری کرده اند.

هم اکنون ۵۰۳ بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۶۹ بیمار مربوط به بیمارستان‌های شهرستان ها و مابقی مربوط به مرکز استان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha