انجام پژوهش‌های گروهی مورد تشویق و ترغیب شود

بندرعباس - ایرنا - نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: امروزه پژوهش‌های جمعی و گروهی در کشور نتوانسته جایگاه خود را پیدا کند که برای رفع این نقص انجام اینگونه پژوهش‌ها مورد تشویق و ترغیب قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده یکشنبه شب در نخستین نشست مسولان ارشد هرمزگان با روسای دانشگاه‌های این استان با محوریت فناوری و پژوهش اظهار داشت: در حوزه پژوهش به ویژه پژوهش‌های جمعی با نقص روبه‌رو هستیم و باید برای برطرف کردن آن تلاش کنیم.

وی ادامه داد: با فراخوان انسان‌های اندیشمند و پژوهشگران فرهیخته‌ای که به صورت انفرادی در گوشه و کنار کشور در حال انجام کارهای پژوهشی هستند و ترغیب آنان به کارهای پژوهشی جمعی می‌توان به ثمرهای بسیار خوبی رسید.

 نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: ورزشکاران قولی دارند و می‌گویند برخی تکنیک‌شان بهتر از تاکتیک‌شان است در عرصه پژوهش هم همین است و بسیاری از افراد کار انفرادی‌شان بسیار قوی‌تر از عمل جمعی‌شان است که این نقصی در حوضه پژوهش کشور محسوب می‌شود.

امام جمعه بندرعباس یادآور شد: نگاه‌های جزیره‌ای دستگاه‌ها در حوزه‌های تولید و فناوری باعث ایجاد مشکلاتی در جامعه می‌شود لذا دستگاه‌ها نیز باید نگاه هم افزا داشته باشند و نسبت به رفع موانع تولید اقدام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha