ساخت مرکز چند رسانه‌ای آفرینش‌های هنری بسیج مازندران آغاز شد

ساری - ایرنا - ساخت مرکز چند رسانه‌ای آفرینش‌های هنری بسیج مازندران شامگاه یکشنبه با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعین کشور در ساری آغاز شد.

به گزارش ایرنا ، معاون فرهنگی و هنری سپاه کربلا مازندران در این مراسم گفت که این مرکز با هدف جذب و شناسایی استعداد بسیجیان و تولید آثار هنری متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی ساخته می شود.

سرهنگ پاسدار احسان آهنگر افزود : ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی نیاز به زیر ساخت دارد و با راه اندازی این ساختمان بسیاری از دغدغه های فعالان بسیجی در حوزه فرهنگی بر طرف می شود.

وی ادامه داد : مقولات فرهنگی در گام دوم انقلاب باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و در واقع موضوع مهم انقلاب اسلامی است و برای حل تحقق این مهم به همکاری همه دستگاه های فرهنگی نیاز است.

سردار  غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در سفر ۲ روزه خود به مازندران صبح امروز برای افتتاحیه طرح ملی جبهه خرمشهرها در مصلی بابلسر سخنرانی و سپس در آئین نهضت کمک های مومنانه و کلنگ زنی مرکز چند رسانه ای آفرینش های مازندران در ساری  شرکت کرد.

سردار سلیمانی فردا دوشنبه پس از شرکت و سخنرانی در نشست  هم اندیشی با اقشار تخصصی بسیج مازندران ، در مراسم آغاز ساخت یکهزار واحد مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره ) مازندران شرکت می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha