۴ خرداد ۱۴۰۰، ۸:۲۱
کد خبرنگار: 5212
کد خبر: 84341809
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام جمعه گناباد: به نامزدهایی برای مبارزه ریشه‌ای با فساد رای دهید

گناباد- ایرنا- امام جمعه گناباد فساد اقتصادی را ریشه بسیاری از مشکلات کشور ذکر و بیان کرد: مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه با رای قاطع، به نامزدهایی رای دهند که با فساد به صورت ریشه‌ای و با قاطعیت برخورد کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن صادقی‌نسب روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تنگناهای اقتصادی همانند اژدهای هفت سر می‌ماند لذا می‌بایست مردم به نامزدهایی رای دهند که این اژدها را نابود کرده و باعث آرامش مردم شوند.

وی ادامه داد: مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به نامزدهای ولایتمدار، انقلابی ، عملگرا و دارای روحیه جهادی خستگی‌ناپذیر برای خدمت به جامعه رای دهند.
امام جمعه گناباد به معیارهای نامزد اصلح انتخابات از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: نامزد اصلح باید در کنار برخورداری از ایمان و تعهد بالا، روحیه ولایتمداری و جهادی بودن، مدیری با کفایت برای رفع مشکلات کشور و جامعه باشد و این تنگناها را به خوبی بشناسد. 

وی گفت: نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی باید مسائل و مشکلات نسل جوان را با تمام وجود حس کند. 

حجت‌الاسلام صادقی‌نسب افزود: نامزد اصلح فردی است که برای رفع مشکلاتشان راه‌حل معقول دارد تا بتواند به وعده‌های خود در خدمت به مردم عمل کند. 

وی ادامه داد: مردم همچنین با آگاهی نسبت به برنامه‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به افرادی رای دهند که ضمن آنکه عملگرا و دارای برنامه قوی برای اداره کشور و منطقه هستند، آشنایی کافی و درک صحیح نیز نسبت به مسائل جامعه دارند. 

امام جمعه گناباد گفت: دشمنان به عناوین مختلف در پی دلسرد نمودن مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی هستند. 

وی افزود: همچنین دشمن مسائل و مشکلات اقتصادی را بهانه‌ای برای نیل به اهداف خود می‌داند ولی ملت فهیم، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی امسال پر شورتر از گذشته با حضور گسترده در انتخابات برگ زرینی دیگری را بر کتاب قطور حمایتهای خود از آرمانهای انقلاب می‌افزایند. 

حجت‌الاسلام صادقی‌نسب ادامه داد: مردم فهیم ما با مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری به معاندان ثابت خواهند نمود که تنگناهای اقتصادی نمی‌تواند خللی در عزم آنها برای حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران بوجود آورد.

وی گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب می‌شود دشمنان احساس کنند برای مردم ما در عین وجود توطئه‌ها، تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی و حتی شیوع کرونا، اسلام و ارزشهای دینی اولویت نخست است.

امام جمعه گناباد افزود: مردم ایران اسلامی حاضر نیستند نظام جمهوری اسلامی و رهبر خویش را تنها بگذارند لذا با حضور و مشارکتی باشکوه در عرصه انتخابات و تقویت نظام پاسخی دندان‌شکن به دشمنان خواهند داد.

دو هزار و ۳۰۰ نفر در قالب ۱۱۵ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان گناباد دست‌اندرکار برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی، سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و همچنین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری هستند که بطور همزمان روز ۲۸ خرداد ماه جاری برگزار می‌شوند. 

مرکز شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد مرکب از دو بخش مرکزی و کاخک، چهار شهر گناباد، کاخک، روشناوند و بیدخت و ۱۱۲ روستا، در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha