حدادی: به احتمال ۹۰ درصد انتخابی کاپ آسیا را از دست می‌دهم

تهران- ایرنا- ستاره تیم ملی بسکتبال ایران گفت: درمان زانویم ۶ هفته طول می‌کشد و به احتمال ۹۰ درصد انتخابی کاپ آسیا در اردن را از دست خواهم داد.

به گزارش ایرنا، حامد حدادی در حاشیه تمرین تیم ملی بسکتبال در مورد مصدومیت خود اظهار داشت: این مصدومیت از لیگ چین شروع شد. روی این مصدومیت بازی کردم و به همین دلیل میزان آن افزایش پیدا کرد. غضروف بین استخوان‌هایم از بین رفته و هیچ درمانی نداد و فقط باید برای بهبود آن، استراحت کنم.

وی افزود: دروه بهبود مصدومیتم حدود ۶ هفته طول می‌کشد و به احتمال ۹۰ درصد بازی‌های انتخابی کاپ آسیا را از دست خواهم داد. تمام سعی خود را می‌کنم تا زودتر برگردم و تمرینات را جدی‌تر شروع کنم تا با آمادگی بیشتری به المپیک برسم.

حدادی در خصوص شرایط تمرینات تیم ملی بسکتبال بیان کرد: همه چیز خوب است و بازیکنان جدیدی وارد اردو شده اند. این بازیکنان باید میدان بیشتری ببینند و تجربه کسب کنند. سعی می‌کنم در زمان کمی که در تمرین هستم، به بازیکنان جوان کمک کنم.

وی ادامه داد:  برگزاری اردو در شرایط کرونا بهتر از این نمی‌شود. انتظار داشتیم اردوی بهتری داشته باشیم اما شرایط کرونایی کار را سخت کرده است.

ستاره تیم ملی بسکتبال ایران در مورد تفاوت المپیک ۲۰۰۸ پکن و المپیک توکیو گفت: در آن زمان جوان بودیم و انگیزه بسیار زیادی داشتیم. البته الان هم انگیزه بسیار خوبی برای المپیک داریم.  در آن زمان ۲۸ بازی تدارکاتی داشتیم و با یک شرایط ایده آل وارد مسابقات شدیم.

حدادی در خصوص گروه ایران در المپیک توکیو تصریح کرد: در گروه سختی قرار داریم و هر کس بگوید می‌رویم و آنجا تیم‌ها را می‌بریم اشتباه کرده است. آمریکا در جام جهانی نتیجه بدی گرفت و حالا انکیزه بسیار زیادی برای المپیک دارد. فرانسه هم که در سطح بسیار بالایی است. شاید هر ۲۰ سال یک بار پیش بیاید که با آمریکا بازی کنیم.  شرایط بسکتبال فرانسه و آمریکا با ما فرق دارد و هزینه بسیار زیادی برای آنها در این رشته می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha