۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۸
کد خبر: 84342689
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار مهریز : آرای انتخابات مردم در ۷۸ شعبه جمع‌آوری می‌شود

یزد- ایرنا- فرماندار مهریز گفت: در ۷۸ شعبه مرکز شهرستان و روستاهای بخش مرکزی، آرای مردم در انتخابات روزجمعه ۲۸ خردادماه جاری جمع‌آوری می‌شود.

رضا زارع زاده مهریزی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۳۴ شعبه مربوط به حوزه شهری و بقیه در روستاهای تابعه دهستان های ارنان، میانکوه، تنگچنار، خورمیزات و بهادران است .

وی ادامه داد: برای هر شبعه اخذ رای حدود ۱۵ نفر شامل عوامل اجرایی ، نظارتی، بازرسی و پشتیبانی بر اساس مقررات از شروع تا پایان زمان برگزاری انتخابات وظایف خود را انجام می‌دهند.

این مسوول اظهار کرد: تمامی عوامل برگزاری انتخابات طبق مقررات وظایف خود را بر اساس روزشمار از مدت‌ها قبل آغاز کردند و این وضعیت تا پایان رای‌گیری ۲۸ خردادماه جاری ادامه دارد.

زارع زاده مهریزی تصریح کرد: اساس انتخابات برگزاری باشکوه، سالم، پرشور و قانونمند آن با حضور حداکثری آحاد مردم با هر نوع سلیقه سیاسی است و باید همه برای تحقق اهداف آن به جد اقدام کنند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۴ شهر و ۳۹۷ روستای استان یزد برگزار می‌شود. 

در استان یزد ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ مورد آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه  نفر عضو هستند.

 به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.   

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha