مزار شهدا در بهشت جوادالائمه (ع) مشهد بهسازی شد

مشهد- ایرنا- مزار مطهر شهدای مدفون در بهشت جوادالائمه (ع) مشهد، به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پیروزی، مورد بهسازی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد روز سه شنبه در آیین رونمایی از طرح بهسازی قبور شهدای بهشت جوادالائمه (ع)، اظهار داشت: خداوند بشارت داده است که شهدا در بهترین جایگاه هستند و بر اعمال ما نظارت دارند.

حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی افزود: سال گذشته و حتی قبل از آن به همت سازمان فردوس ها در راستای بهسازی قبور در بهشت رضا (ع)، بهشت جوادالائمه (ع) و آرامستان های حاشیه شهر اقدامات شایسته ای انجام شده و این اقدامات در پاسخ به درخواست خانواده معزز این شهیدان بزرگوار صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان فردوس های شهرداری مشهد ادامه داد: هم اینک بیش از پنج هزار و ۵۰۰ شهید در بهشت رضا (ع) مدفون هستند و از زمستان سال گذشته بحث رسیدگی به قبور مطهر شهدای بهشت جوادالائمه (ع)  مطرح شد و سرانجام این امر تحقق پیدا کرد.

مهدوی دامغانی با تاکید بر اینکه ساماندهی و بهسازی قبور مطهر شهدای آرامستان های حاشیه شهر نیز به اتمام رسیده است، افزود: رسیدگی به گلزار شهدا، نشان افتخاری برای مدیریت شهری است و امیدواریم باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رضایت خانواده معظم شهدا شده باشد.

خراسان رضوی ۱۷ هزار و ۲۸۳ شهید، ۴۹ هزار و ۶۹۹ جانباز و سه هزار و ۳۹۵ آزاده در راه استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و حفظ استقلال، آزادی و تمامیت ارضی کشور تقدیم کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha