۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 3104
کد خبر: 84342712
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۲۶۰۰ دانش‌آموز در قشم امتحان حضوری می‌دهند

قشم - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش قشم گفت: امتحانات پایان سال مقاطع نهم و دوازدهم در قشم با حضور ۲ هزار و ۶۸۷ دانش آموز با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا در حال برگزاری است.

حسین دیرباز روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد یکهزار و ۷۸۴ دانش آموز مقطع نهم در ۴۱ حوزه امتحانی به شرکت در این امتحانات مشغول هستند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۹۰۳ دانش‌آموز مقطع دوازدهم نیز در ۱۲ حوزه امتحانی آزمون‌های پایان سال تحصیلی خود را پشت سر می‌گذارند.

مدیر آموزش و پرورش قشم تصریح کرد: این آزمون‌ها با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط دانش‌آموزان و همچنین ضدعفونی محل برگزاری آزمون قبل و بعد از آن در برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: آزمون‌های حضوری در مقطع دوازدهم از ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خردادماه سالجاری و در مقطع نهم نیز از ۲۶ اردیبهشت تا ۱۲ خردادماه سالجاری برگزار می‌شوند.

۲۷ هزار و ۵۱۹ دانش‌آموز  در ۲۲۳ مدرسه قشم مشغول به تحصیل هستند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha