حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات موجب افزایش اقتدار نظام است

قزوین - ایرنا - مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با تاکید بر اینکه مشارکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه شهروندان است، گفت: حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه همگانی است و این مشارکت برای نظام اسلامی و کشور به ویژه در برهه حساس کنونی و هجمه های دشمنان اقتدار آفرین خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمصطفی مجیدی روز چهارشنبه در کمیته برنامه ریزی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهار داشت: سوم خرداد یکی از مهم ترین واقعه در تاریخ انقلاب اسلامی بود، فتح خرمشهر نه یک واقعه نظامی، بلکه یک مفهوم انسانی است و تاریخ ایران مملو از حوادث تلخ و شیرین و فراز و نشیب‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یکی دیگر از خرمشهرهایی که باید فتح شود، افزود: امروز استکبار در یک جبهه قرار گرفته و به دنبال ترغیب مردم به عدم مشارکت در انتخابات است .

حجت الاسلام مجیدی یادآورشد: ایجاد فضای شور و نشاط و حضور حداکثری مردم در پای صندق های رأی، باید با تمام ظرفیت به میدان آمده و حماسه  دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم بزند.

وی با اشاره به برنامه ریزی های پیچیده دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور تزریق ناامیدی در مردم تاکید کرد: همه باید شرکت پرشور در انتخابات شرکت کرده و به عنوان یک تکلیف باور داشته باشیم و با مشارکت حداکثری مشت محکمی بر دهان بدخواهان این نظام و انقلاب بزنیم.

حجت الاسلام  مجیدی در ادامه اظهار داشت: مقاومت مظلومانه و مقتدرانه که در یمن و فلسطین رخ داده ، همه از برکات ایستادگی ملت ایران است و این ایستادگی حتماً دربرابر ظلم و زورگویی مستکبران از وجوه تمدنی انقلاب اسلامی است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: امیدواریم انتخاباتی پر شور و با مشارکت حداکثری داشته باشیم که هم امیدی برای مستضعفین جهان که به انقلاب اسلامی دل بسته اند و هم مایه دل سردی برای دشمنان اسلام باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha