۵ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۱۷
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84344440
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساختمان ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی افتتاح شد

۵ خرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۱۷
کد خبر: 84344440
ساختمان ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی افتتاح شد

بیرجند - ایرنا - ساختمان اداری آموزشی ستاد اقامه نماز استان خراسان جنوبی با حضور قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور، استاندار خراسان جنوبی و رییس سازمان بسیج سازندگی افتتاح شد.

رییس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح عمرانی گفت: ستاد اقامه نماز، مسجد امام خمینی (ره) سایت اداری و بنیاد مهدویت در این مجموعه طراحی شد که با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۵ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

حجت الاسلام حسین کمیلی افزود: ساختمان اداری آموزشی ستاد اقامه نماز استان در زمینی به مساحت ۷۳۰ متر مربع در محدوده سایت اداری از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای و با همکاری اداره کل راه و شهرسازی و بسیج سازندگی خراسان جنوبی احداث شد.

وی اظهار داشت: این ساختمان آبان سال ۹۸ با حضور حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و در حاشیه پنجمین اجلاس نماز خراسان جنوبی کلنگ‌زنی شد و کتابخانه تخصصی نماز و مهدویت در آن راه‌اندازی شده است که در آینده نزدیک کتابخانه تخصصی تفسیر قرآن هم راه‌اندازی خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی هم گفت: اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی با مشارکت بسیج باعث سرعت کارها و صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود.

سردار علی قاسمی افزود: اقدامات محرومیت‌زدایی خوبی در خراسان جنوبی در حال اجراست که امیدواریم به صورت مستمر ادامه یابد تا شاهد توسعه و ارتقای شاخص‌های مناطق محروم باشیم.

مسجد این ساختمان به متراژ ۱۰۰ متر مربع در راستای رفع نیاز مجموعه‌های مستقر در سایت اداری بیرجند احداث شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha