سرود پاسداشت دانش‌آموزان شهید حادثه تروریستی کابل در قم تولید شد

قم - ایرنا - سرود پاسداشت دانش آموزان شهید حادثه تروریستی مدرسه سیدالشهدا کابل به‌همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تولید شد.

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا، رئیس اداره هنرهای ادبی معاونت فضای مجازی،‌ هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در گفت و گویی تصریح کرد: ملودی و شعر این سرود را سید علی نقیب ساخته و پرداخته و علی کاظمی نیز آهنگسازی آن را برعهده داشته است.

وی با بیان اینکه این اثر توسط گروه سرود ولایت و گروه سرود رایت الهدی اجرا شده است گفت: اداره هنرهای ادبی معاونت فضای مجازی،‌ هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی تلاش دارد تا با انتشار این اثر همدردی خود را با مردم مظلوم افغانستان نشان بدهد.

وی ادامه داد: این سرود در تجمعی هم که با همین عنوان در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد در حضور تجمع کنندگان اجرا و با استقبال بسیار خوب مردم مواجه شد.

تروریست‌ها روز هجدهم ادیبهشت‌ماه با یک خودرو بمب گذاری شده مدرسه سیدالشهدای دشت برجی در منطقه کوه چهل دختران کابل را هدف حمله قرار دادند که در اثر آن ۸۵ تَن شهید و بیش از ۱۵۰ تَن دیگر نیز زخمی شدند.

برگزاری همایش فعالان رسانه و فضای مجازی جبهه انقلاب اسلامی در قم

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز قم گفت: همایش ۲ روزه فعالان رسانه و فضای مجازی جبهه انقلاب اسلامی قم با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و سازمان سراج واحد قم در مرکز همایش های غدیر قم در حال برگزاری است.

 احسان باقری افزود: با توجه به‌نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری و دغدغه ای که فعالان رسانه و فضای مجازی برای حضور و کنشگری در انتخابات داشتند لازم دیدیم تا با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی دوره ۲ روزه را برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: در این دوره موضوع‌های کاربردی و عملیاتی برای فعالان جبهه انقلاب تدارک دیده شده است تا بتوانیم کنشگری و فعالیت موثری را از فعالان رسانه در انتخابات آتی شاهد باشیم.

باقری بیان داشت: در برگزاری این دوره ۲ روزه از استادان مرکز سراج بهره بردیم و برآن هستیم تا با کمک فعالان رسانه قدمی در تحقق مشارکت حداکثری برداریم و امیدواریم جمعی که شکل گرفته است بتواند کنشگری بهتری را در انتخابات ۱۴۰۰ رقم بزند.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز قم افزود: این برنامه در وقت اندکی کلید خورد و به نتیجه رسید و دفتر تبلیغات اسلامی نیز زمینه کار را به سرعت فراهم کرد که جای قدردانی دارد.

وی اشاره ای نیز به‌سرفصل های مورد بحث در همایش داشت و بیان کرد: عملیات روانی و کنشگری، جریان شناسی انتخابات، عملیات رسانه ای، خبر و خبرسازی در فضای مجازی و تولید محتوا (فرم و قالب) سرفصل های این دوره ۲ روزه را تشکیل می دهد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha