سرریز دانش دفاعی به صنعت نفت وگاز کمک می کند

تهران - ایرنا - معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت با تاکید بر این که سرریز دانش دفاعی می تواند کمک های شایانی به صنعت پیشران کشور (نفت و گاز) کند گفت: اقتدار دفاعی و امنیتی مترادف با دستاوردهای گرانسنگ در فناوری و تکنولوژی است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع؛ سعید محمدزاده در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی گفت: این ایام مصادف است با روزی که در کشور ما اولین چاه فوران کرد؛ و همچنین مصادف است با روز مقاومت،   روز دزفول، آزادی خرمشهر و حماسه های دفاع مقدس؛  

وی افزود: ماحصل دستاوردهای  دوران دفاع مقدس را امروز در خودباوری دانشمندان، نخبگان و متخصصان صنعت دفاعی به وضوح می‌بینیم.

معاون مهندسی، پژوهشی و فناوری وزارت نفت با ییان اینکه اقتدار دفاعی و امنیتی مترادف با دستاوردهای گرانسنگ  در رسیدن به فناوری و تکنولوژی های مختلف است، تصریح کرد: بدون تردید سرریز دانش دفاعی می تواند کمک های شایانی به صنعت پیشران کشور(نفت و گاز) کند.

محمد زاده تصریح کرد: تعامل  و همکاری هر دو وزارتخانه  نفت و دفاع به توسعه بخش های مختلف هر دو سازمان کمک خواهد کرد.

 سعید محمدزاده معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت با حضور در نمایشگاه پیشرفت‌ها و دستاوردهای وزارت دفاع از بخش‌های مختلف این نمایشگاه به ویژه حوزه دستاوردهای دفاعی در زمینه انرژی، نفت و گاز  بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha