۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۱۱
کد خبرنگار: 1425
کد خبر: 84347747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اندیشه های امام (ره) باید در برنامه سالگرد ارتحال متبلور باشد

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باید در آیین های بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) متبلور باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار روز شنبه در نشست برنامه ریزی بزرگداشت برنامه های سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: با وجود شرایط کرونایی اما باید آیین های سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی با شکوه تمام و پر محتوا برگزار شود.

وی با ذکر اینکه بهره گیری از ظرفیت و بستر تاثیرگذار فضای مجازی می تواند در جهت تحقق اهداف این ایام نقش آفرین باشد، افزود: عظمت نام امام راحل و انقلاب اسلامی ایران در جهان بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: انقلاب اسلامی بعنوان نهضتی بی بدیل، بیشترین تاثیرگذاری را در جهان داشته و همچنان در مسیر تداوم و پیشرفت است.

کریمی تبار اضافه کرد: تاثیرگذاری این انقلاب به حدی بوده که نفوذ تفکر مکتب تشییع و آرمان‌های انقلاب اسلامی و اندیشه های تابناک امام راحل در جهان معاصر بصورت کامل آشکار است.

وی بیان کرد: نظام والایی که امام راحل در ایران پایه گذاری کرد، ابتکار بی نظیری بود که امروز نظر و توجه تشنگان معرفت و آزادی خواهان را به خود جلب کرده و از آن الگوبرداری می کنند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: پیروزی ها و اقتدار جبهه مقاومت در فلسطین، یمن، سوریه و کشورهای محور مقاومت از برکات انقلاب اسلامی بوده که هراس بر پیکر استکبار جهانی و صهیونیست غاصب انداخته است.

حجت الاسلام کریمی تبار با تاکید بر اینکه باید قدردان انقلاب اسلامی بود و در راه پاسداری از آرمان ها و ارزش‌های این نهضت الهی تلاش کرد، افزود: برگزاری آیین های سالروز ارتحال حضرت امام (ره) باید با تمام توان در دستور کار قرار بگیرد زیرا از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha