۹ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۵۷
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 84349133
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

۹ خرداد ۱۴۰۰، ۲۳:۵۷
کد خبر: 84349133
بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا - بازدید استاندار خراسان رضوی از ۲ واحد فعال در حوزه پرورش شترمرغ و خوراک دام، دیدار آیت‌الله علم‌ الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با استاندار این استان، کشف ۲ مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز و کشته شدن ۲ تن بر اثر تصادف موتورسیکلت در نیشابور عناوین اخبار کوتاه امروز خراسان رضوی است.

مشهد- محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در راستای برگزاری برنامه یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، از ۲ واحد فعال در حوزه پرورش شترمرغ و خوراک دام بازدید و در خصوص رفع مشکلات آن ها دستورات مقتضی را صادر کرد.طبق روال یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید با حضور مدیران واحدهای تولیدی، جلسه‌ای به منظور بررسی مشکلات و موانع تولید در محل این شرکت‌ها برگزار و آخرین وضعیت این واحدها ارائه شد.

مشهد - آیت‌الله سید احمد علم‌ الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد با حضور در استانداری خراسان رضوی با محمد صادق معتمدیان استاندار این استان دیدار و گفت و گو کرد. روابط عمومی استانداری خراسان رضوی با انتشار این خبر درباره محتوای این گفت و گو ها و موضوع این نشست مطلبی منتشر نکرده است.
نیشابور- رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور گفت: بر اثر تصادف ۲ دستگاه موتورسیکلت  در  محدوده روستای لطف آباد نیشابور ۲ تن کشته شدند. به گزارش روز یکشنبه اورژانس ۱۱۵ نیشابور مصطفی افشارنیک افزود: در این حادثه ۲ جوان ۲۱و ۲۹ ساله به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کردند.

مشهد- بخشعلی بیاتی کارشناس مسوول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از کشف  ۲ مزرعه استخراج رمز ارز غیرمجاز شامل ۲۴ دستگاه ماینر به ارزش تقریبی بیش از هشت میلیارد ریال از واحدهای صنعتی غرب مشهد خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha