۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۴
کد خبر: 84351723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رسانه ها مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ترغیب کنند

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اصحاب رسانه و مطبوعات استان، در خصوص امید آفرینی در جامعه تولید محتوا کرده و مردم را به حضور پرشور و حداکثری در انتخابات پیش رو ترغیب و تشویق کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در هشتاد و دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: رسانه، مطبوعات و صدا و سیما در این برهه حساس باید نقش خود را همچون گذشته بخوبی ایفا کنند کما اینکه برخی از آنان فعالیت خود را از حدود ۲ ماه پیش آغاز کرده و توانسته در شور انتخاباتی بسیار موثر باشد. 

وی افزود: مردم غیور و انقلابی ایلام همواره در انتخابات ادوار گذشته بیشترین نقش را داشته و ارادت خود را به آرمان های امام (ره) و انقلاب اثبات کرده اند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: در استان ایلام به فضل خداوند منع حضور در انتخابات توسط هیچ یک از گروه ها دیده نمی شود و در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ انتظار داریم این استان بار دیگر جزو استان‌های برتر کشور از مشارکت در انتخابات باشد.

حجت‌الاسلام کریمی تبار یادآور شد: در انتخابات پیش رو بطور قطع مردم این استان بمنظور یاس و ناامیدی دشمنان و افزایش اقتدار نظام اسلامی حضوری پرشور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: لازم است کلیه دستگاه های اجرایی در خصوص تشویق و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری اهتمام لازم داشته و فعالیت خود را بطور جدی آغاز کنند.

امام جمعه ایلام در ادامه خواستار استفاده از ظرفیت معتمدان، بزرگان ایل و طوایف شد و تاکید کرد: سازمان های مردم نهاد، سمن ها و نهادهای انقلابی نظیر کمیته امداد و سایر سازمان ها که بیشترین ارتباط و تعامل را با مردم دارند، می تواند نقش موثری در مشارکت حداکثری و شور انتخاباتی داشته باشند.

کریمی تبار با یادآوری اینکه نظام استکبار در طول انتخابات گذشته همواره سعی در ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم برای کاهش میزان مشارکت در انتخابات داشته است، افزود: تبیین منویات مقام معظم رهبری و همچنین اطلاع رسانی دقیق خدمات نظام به مردم باید بعنوان یک اصل مهم در دستور کار مسوولان قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha