۱۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۲۶
کد خبر: 84351786
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۵ هزار نفر ساعت کار تعمیراتی در پالایشگاه گاز ایلام انجام شد

ایلام - ایرنا - رییس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه پایداری تولید در سایه تعمیرات مطمئن و موفق محقق می شود، گفت: بیش از ۹۵ هزار نفر ساعت کار تعمیراتی سال ۹۹ در این واحد صنعتی انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام ، مسعود مرشدی روز سه شنبه اظهار داشت: بمنظور افزایش قابلیت‏ اطمینان تجهیزات و تحقق ماموریت اصلی شرکت که همان تولید پایدار، ایمن، پاک و بهره ور گاز می باشد، با انجام بموقع دستورکارهای تعمیراتی، اجرای تعمیرات‏ پیشگیرانه تجهیزات، انجام تعمیرات ‌اساسی سالیانه و اجرای طرح‏ های اصلاحی ابلاغی، این مهم تحقق یافته است.

وی با بیان اینکه سال ۱۳۹۹ بیش از چهار هزار و ۵۰۰ مجوز ایمنی انجام کار برای ۹ هزار دستور کار تعمیراتی صادر شده است، افزود: شاخص ۹۵ درصدی انجام به موقع دستور کارهای تعمیراتی نشان از برنامه‌ ریزی دقیق و پیش‌ بینی به موقع نیازمندی آنها بوده‌ است.

مرشدی ادامه داد: هر چند رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌های شدیدی را در انجام فعالیت‌های تعمیراتی به وجود آورده بود، اما با همکاری همه جانبه واحدهای مختلف پالایشگاه، این مسأله خللی در انجام صحیح و به موقع کارها پیش نیاورد.

رییس تعمیرات شرکت پالایش گاز ایلام یادآور شد: در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی با شناسایی شرکت های توانمند داخلی، ساخت تعداد قابل توجهی از قطعات یدکی تجهیزات دوار، شیرآلات و تجهیزات ابزاردقیقی از طریق کمیته خودکفایی به این شرکت ها واگذار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha