۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84352369
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طی چهار سال گذشته

اماکن ورزشی در مهاباد ۲ برابر شد

۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۴۴
کد خبر: 84352369
اماکن ورزشی در مهاباد ۲ برابر شد

مهاباد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: اماکن و فضاهای ورزشی طی چهار سال گذشته در این شهرستان بیش از ۲ برابر افزایش یافته است.

قرنی مصطفی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سرانه فضای ورزشی طی دوره دوم دولت تدبیر و امید از ۴۹ سانتی متر برای هر نفر به طور قابل ملاحظه ای رو به رشد بوده و توسعه داشته است.

وی ادامه داد: طی چهار سال گذشته عملیات ۱۰ پروژه ورزشی آغاز شده از این تعداد پنج طرح به بهره برداری رسیده و پنج طرح دیگر نیز پیشرفت فیزکی بالای ۷۰ تا ۸۰ درصد را دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد با اشاره به اینکه سرانه فضای سرپوشیده طی چهارسال گذشته از ۶ سانتی متر به بالای ۱۰ سانتی متر رسیده است، اظهار داشت: بخش خصوصی نیز طی سال های اخیر با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی در بخش ورزشی این شهرستان فعال بوده و هشت سالن ورزشی سرپوشیده و ۱۰ چمن مصنوعی به مجموعه اماکن ورزشی مهاباد افزوده است.

مصطفی پور اضافه کرد: بازسازی دوباره استادیوم آزادی مهاباد و افزایش گنجایش تماشاگران به هفت هزار نفر، احداث سالن ورزشی گوگ تپه و همچنین سالن ورزشی خلیفان که طی ۲۰ سال گذشته راکد مانده بوده قبل از پایان دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا اغلب مسابقات و رقابت های داخلی را لغو کرد، گفت: طی سال ۱۳۹۸ حدود ۶۰۰ مدال رنگارنگ کشوری و استانی توسط ورزشکاران این شهرستان بدست آمده و حدود ۱۰ هیات ورزشی مهاباد رتبه نخست استانی را بدست آورده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون بیش از ۳۵ ورزشکار مهاباد هم در رده سنی و در ورزش های به عنوان مربی و بازیکن عضو تیم های ملی هستند که قایقرانی، تنیس روی میز، وزنه برداری، کوه نوردی و ژیمناستیک از جمله مهم ترین آنها است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha