۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۳
کد خبرنگار: 1795
کد خبر: 84352764
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انتخابات ۲۸ خرداد را با حضور حداکثری برگزار کنیم

کرج- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: انتخابات ۲۸ خرداد را باید با حضور حداکثری برگزار کنیم زیرا از اول انقلاب تا کنون انتخابات با حضور پرشور مردم برگزار شده است.

سالار قاسمی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص نقش و اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رأی اشاره کرد و اظهارداشت: مردم ایران درآستانه برگزاری انتخابات مهمی قراردارند که می باست برای مشارکت درآن برنامه ریزی کنند که فرهنگیان استان البرز در راستای حضور مردم نقش موثری دارند.

مدیر کل آموزرش و پرورش البرز  بیان داشت: مردم باوری و مردم سالاری در انتخابات ایران به معنای واقعی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین اصل درانتخابات ۲۸ خردادماه را حضور مردم تشکیل می دهد، خاطرنشان کرد: آزمون بزرگی در انتظار مردم است که فرهنگیان برای حضور و روشنگری مردم در پای صندوق های رأی به عنوان مرجع مسوولیت سنگینی بردوش دارند.

وی تصریح کرد: فرهنگیان البرز به منظور ایجاد روحیه امید و انگیزه در مردم برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابا ۲۸ خرداد ماه تلاش کنند.

قاسمی درادامه نا امید کردن مردم را در هرلباسی خیانت به انقلاب، نظام وکشور دانست واضافه کرد: در انتخابات باید از تخریب نامزدهای انتخاباتی پرهیز کرد و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر رعایت اخلاق انتخاباتی درکشور تاکید می کنند.

وی یادآورشد: فرهنگیان برای دعوت از مردم در انتخابات ۲۸ خردادماه از هیچ کوششی دریغ نکنند زیرا وزیرآموزش و پرورش هم درنشست اخیر خود با مدیران کل آموزش و پرورش کشوربر حضور پررنگ فرهنگیان دراین دوره از انتخابات تاکید کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: درهر دوره از انتخابات نامزدها از فیلترشورای نگهبان عبورمی کنند وعده ای ریزش می کنند لذا همه ما باید آن را بپذیریم و از بین افرادی که معرفی شده اند با توجه به کارنامه موفق کاری و خدمت آنها رأی دهیم.

وی تاکید کرد: درآموزش و پرورش البرز برای حضور رأی اولی ها در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی استان وبینارهای روشنگری برای دانش آموزان در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز و ۵۰ هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha