۱۳ خرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۳
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 84354054
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مشارکت حداکثری در انتخابات ضریب امنیت کشور را افزایش می‌دهد

آبادان - ایرنا - یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد امسال، در شرایطی که دشمن با تبلیغات گسترده به دنبال دلسرد کردن مردم است، ضریب امنیتی کشور را افزایش می‌دهد.

جلیل مختار روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: حضور مردم در عرصه انتخابات نمایشی از اقتدار جمهوری اسلامی در جهان است و نقشه و تلاش براندازان خارجی و حامیان داخلی آنها برای تحریم انتخابات را بی‌اثر می‌کند.

وی با تاکید بر ضرورت فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: امروز همه وظیفه داریم که با ایجاد رقابت سالم انتخاباتی و امیدواری در مردم، شرایط را برای یک شورآفرینی دوباره با مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش روی آماده کنیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در پای صندوق‌های اخذ رای تجدید میثاق با امام خمینی(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی است و همه مردم باید برای تقویت نظام و خدمت به کشور در این عرصه مشارکت داشته باشند.

مختار بیان کرد: جهانیان، انتخابات و رویدادهای کشور ما را رصد می‌کنند و اگر نظام در عرصه بین‌الملل توفیقاتی دارد به پشتوانه حضور و همراهی مردم است.

وی افزود: هرچه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد پیام قوی‌تری به دنیا صادر می‌شود تا بتوانیم با قوت بیشتری در جهت منافع ملت ایران گام برداریم.

مختار ادامه داد: بدون شک مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان و بدخواهان انقلاب و ایران اسلامی می‌شود و این حضور نه بزرگ به دشمنان نظام است.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات و سهیم شدن آنها در سرنوشت خود بار دیگر وحدت و یکپارچگی ملت ایران، علاقه‌مندی و وفاداری آنان را به نظام و انقلاب نشان می‌دهد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان در سراسر کشور ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha