۹۰ برنامه شهادت امام صادق (ع) و رحلت امام (ره) در ایلام برگزار می شود

ایلام - ایرنا - معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ۹۰ ویژه برنامه به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع)، سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد با همراهی روحانیون تبلیغی و مستقر، هیات‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و موسسات قرآنی در این استان برگزار می شود.

حجت الاسلام منوچهر رییسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه ها شامل برگزاری نشست های سخنرانی، روضه خوانی و عزاداری در مکان های باز و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به منظور تبیین زندگی امام ششم شیعیان، امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد است.

وی برگزاری نشست های بصیرتی، مسابقات کتابخوانی و محافل قرآنی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده مناسبت های پیش رو عنوان کرد.

وی ادامه داد: با هماهنگی به عمل آمده با کارشناسان مذهبی و شبکه تبلیغی استان ایلام بخصوص مبلغان، مسوولان هیات های مذهبی، اعضای کانون مداحان و شعرای آیینی، مسوولان و مدرسان موسسات و خانه های قرآنی شهری و روستایی، جمعیت بانوان فرهیخته و کانون های فرهنگی تبلیغی، تاکید شده است تا از این فرصت برای آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه استفاده کنند.

وی یادآور شد: همچنین به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام بیش از ۲۵ ویژه برنامه ارتحال امام خمینی(ره) در مناطق مختلف استان ایلام برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، آیین‌ ویژه بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) جمعه ۱۴ خردادماه پیش از خطبه های نماز جمعه و با حضور وزیر اطلاعات برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha