انتخابات عرصه‌ای برای نمایش مقبولیت نظام نزد افکار عمومی جهان است

شهرکرد- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در انتخابات دارای دستاوردهای داخلی و بین‌المللی است که یکی از مهمترین این دستاوردها نمایش مقبولیت نظام در نزد افکار عمومی جهان است.

احمد راستینه روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جمهوری اسلامی ایران نظامی مبتنی بر اراده ملت و آرای عمومی است که در قانون اساسی نیز تبلور یافته است و به عبارتی دیگر می‌توان گفت نقش مردم در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها از ارکان اساسی نظام به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: در کنار رای و نظر مردم، نقش مهم دین در ارکان کشور، کارآمدی نظام را دوچندان کرده است و سبب شده تا نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردم‌سالار متمایز از سایر نظام‌های دموکراتیک دنیا باشد و این موضوع در برگزاری انتخابات‌های متعدد در طول ۴۲ سال گذشته خود را به خوبی نشان داده است.
راستینه حضور در پای صندوق‌های رای را هم حق شهروندان و هم مسئولیت آنها در برابر آینده کشور دانست و گفت: مردم صاحب اصلی کشور هستند و برای دفاع از آن، در برابر دخالت‌های دشمنان احساس مسئولیت می‌کنند و با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب اصلح آینده مناسبی را برای کشور رقم بزنند.
این نماینده مجلس یازدهم، امنیت کشور را محصول انتخابات دانست و گفت: با پشتیبانی از نظام و اعلام حمایت از مسوولان کارآمد و توانمند نقشه‌های دشمن بی‌اثر می‌شود و مقبولیت نظام در نزد افکار عمومی جهان بیش از پیش خود را نشان می‌دهد.
راستینه انتخاب فرد اصلح را از دیگر موضوعات مهم انتخابات در کشور دانست و اظهار داشت: می‌طلبد تا مردم همیشه در صحنه کشور انتخابات را به عرصه عقلانیت تبدیل کنند و با انتخاب کارگزارانی متعهد، متخصص و آگاه زمینه رشد و پیشرفت کشور را فراهم آورند.
به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha