حقیقت‌پور: منتظر نظر شورای نگهبان هستیم

تهران- ایرنا- نماینده پیشین مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جبران جفا و ظلم به افراد در جریان بررسی صلاحیت‌ها گفت: منتظر نظر شورای نگهبان هستیم تا درباره حکم دینی که مقام معظم رهبری فرمودند اعلام نظر کند.

منصور حقیقت‌پور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به ایرنا گفت: از مقام معظم رهبری بسیار سپاسگزار هستیم.  از ایشان همین انتظار بود که بر پایه سیره علی بن ابیطالب علیه‌السلام در دفاع از مظلوم عمل کنند.

 وی اضافه کرد: در جریان بررسی صلاحیت‌ها بعد از اعلام نظر شورای نگهبان، آقای دکتر لاریجانی و ستادها از آن تمکین کردند و ستادها تعطیل شد.

رییس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی افزود: امروز منتظریم شورای نگهبان بر روی حکم دینی که آقا فرمودند روی زمین مانده،  محکم هم اعلام‌نظر کند. حق آقای لاریجانی باید در صدا و سیما و تبلیغات لحاظ شده و جبران شود.

حقیقت‌پور عنوان کرد: کسانی که پایشان را روی آبروی مردم و شخصیت‌ها گذاشتند و برای رسیدن به متاع ناچیز پاستور حاضر شدند آبروی خانواده منسوب به مرجعیت و منسوب به شهید مطهری را ببرند،  باید توبه کنند و دست از دروغ پردازی بردارند. مردم عزیز و شریف هم باید این آدم‌های خاص را بشناسند و اینها را پس بزنند.

وی درخصوص بیانات مقام معظم رهبری و تاثیر آن در مشارکت حداکثری اظهار کرد: بیانات ایشان از نظر ایجاد اشتیاق برای حضور حداکثری که مردم بیایند و با حضورشان به نظام اعتبار و قوام بدهند، فوق‌العاده بود. من معتقدم حالا که ایشان ورود کردند و از مظلوم دفاع کردند مردم هم بدانند چه کسانی مظلوم واقع شدند و با حضورشان نگذارند کسانی مردم را از رای دادن حذف کرده و برای نظام تعیین تکلیف کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha