شرکت نکردن در انتخابات رای به سیاست دشمن است

تهران- ایرنا- امام جمعه شهرستان پردیس گفت: کسانی که در انتخابات شرکت نمی کنند به تخریب نظام، سیاست نادرست دشمن و بیچاره کردن مردم رای می دهند.

«حجت الاسلام سید حسین حسینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که در فضای آزاد و در جوار مزار مطهر شهدای گمنام پردیس برگزار شد در جمع نماز گزاران ، اظهار داشت: همه ما رای می دهیم ، کسانی که درانتخابات شرکت می کنند و کسانی که در انتخابات شرکت نمی کنند.

وی ادامه داد: مشارکت در انتخابات به معنای تایید و تصدیق نظام و حضور نداشتن در انتخابات به معنای تایید دسیسه دشمنان و پشت کردن به نظام است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: دشمنان ما کور هستند که عزت و اقتدار نظام را نمی بینند آنها می‌خواهند با شانتاژ تبلیغاتی، انقلاب و نظام را تخریب کنند.

حسینی ادامه داد: خلوت شدن صندوق‌های رای بمب اتم دشمنان برای نظام است، خون سردار سلیمانی و شهیدان به نظام اعتبار و استحکام بخشیده است و همه ما وظیفه داریم با حضور در انتخابات و پای کار بودن راه شهدا را ادامه بدهیم.

وی در ادامه افزود: وضعیت آشفته معیشتی، شکاف های طبقانی، افزایش نرخ بیکاری، نابسامانی شبکه توزیع و کالاهای اساسی، پدیده دلالان مردم را عذاب می دهد، مسئولین باید از فرصت باقیمانده با کار جهادی برای بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: در انتخابات پیش رو امر به معروف که همان مشارکت در انتخابات است و نهی از منکر که مبارزه با تخلفات، خرید و فروش رای، دروغ ،تهمت و بدگویی باید داشته باشیم تا انتخاباتی سالم و پر شور و شعور برگزار کنیم.

حسینی ادامه داد: در جلسه مشترک پیشگیری از جرائم انتخاباتی و امر به معروف و نهی از منکر مصوبات خوبی برای برگزاری انتخابات سالم  داشتیم تا با متخلفان برخورد قاطع تری داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور رزمندگان دفاع مقدس در پای صندوق های رای ، اظهار داشت: رزمندگان اسلام ضمن دفاع از کشور و با وجود قرار داشتن در شرایط سخت با شور و شوق پای صندوق‌های رای در منطقه جنگی می رفتند و همه آنها الگوی اصلح ما در مشارکت در انتخابات پیش رو هستند.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: بنا بر منویات مقام معظم رهبری؛ کاندیداهای انتخابات شعارهایی بدهند که به آنها اعتقاد دارند و با مردم صادق باشند و اگر پیروز شدند به تعهدات خود پایبند بوده و متعهد به عدالت باشند.

حسینی افزود: دشمنان اقتدار نظام ما را دردنیا نمی بینند، مردم ما امتحان خود را در بحران ها پس دادند و به قول «سردار سلیمانی» میزان فرصتی است که در بحران ها وجود دارد و مردم ما با اقتدار از بحران ها گذر کردند.

وی ادامه داد: پس از رحلت امام راحل(رض) دشمنان نظام سعی در براندازی داشتند و فشارهای زیادی به ایران اسلامی وارد کردند اما به زعامت مقام رهبری روی پای خود ایستادیم.

امام جمعه شهرستان پردیس ادامه داد: ایشان فروپاشی نظام دشمنان ما را پیش بینی کردند ، آنهایی که بر این عقیده بودند که انقلاب اسلامی۴۰ سالگی خود را نخواهد دید و بر خلاف تصور آنها مقتدرانه ۴۰ سالگی انقلاب را هم گذراندیم و شاهد فروپاشی انها هستیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha