۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۱۷:۵۴
کد خبر: 84355183
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مشارکت حداکثری در انتخابات نشان از اقتدار کشور است

تهران- ایرنا- امام جمعه شریف‌آباد پاکدشت گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات نشان از اقتدار کشور است و عدم شرکت در آن، به معنی تأئید وضعیت موجود جامعه است.

حجت‌الاسلام قاسم خداپرست در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شریف آباد اظهار داشت: هر چند که برخی از مشکلات موجود در جامعه، نابسامانی شبکه توزیع کالا و بروز مشکلات اقتصادی و آشفتگی بازار، موجب ناامیدی برخی مردم از شرکت در انتخابات و حضور پای صندوق‌های رای شده است ولی این ملت ثابت کرده‌اند که هیچ گاه نظام را تنها نمی‌گذارند.

وی اظهار داشت: مناسبت ترین راهکار برای حل مشکلات کشور، حضور حداکثری در انتخابات است چرا که رای ندادن، به منظور رای دادن به وضع موجود و کنار کشیدن و عقب نشینی از صحنه تعیین سرنوشت خودمان است.

وی شرکت در انتخابات و انتخاب درست را از مهمترین محورهای تعیین سرنوشت کشور دانست و افزود: علاوه بر شرکت پرشور و گسترده، رای دادن به کسی که دارای مدیریت، معتقد به دین و انقلاب و روحیه حاج قاسم سلیمانی باشد برای کشور لازم است تا با اراده و کارآمدی مشکلات کشور را مرتفع کند.

وی با تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: حرکت و شخصیت امام پیامبرگونه بود و فلسفه قیام او همانند انبیأ دعوت به توحید و اسلام راستین و مبارزه با ظلم و طاغوتیان بود.

خداپرست افزود: امروز از ابرقدرت‌های دنیا در شرق و غرب و از شاه و حکومت پهلوی و صدام ها هیچ خبری نیست ولی نام امام بعد از ۳۲ سال از رحلتش در هر کجا که فریادی علیه ظلم ووستم است نام امام و مقامت ایشان  و روحیه استکبار ستیزی امام هنوز زنده است.

وی تأکید کرد: شخصیت امام را فقط می‌توان با پیامبران مقایسه کرد چرا که امام در دو محور اراده الهی، عبودیت و بندگی و روحیه ذلت ناپذیری و ستم ستیزی با دست خالی اما با هوشمندی و ایمان قوی قیام کرد.

امام جمعه شریف آباد با گرامیداشت سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: قیام ۱۵ خراد اسطوره قدرت و استکبار ستمشاهی را در هم شکست و قدرت‌های به ظاهر قدرتمند را تبدیل به افسانه کرد و استبداد و خفقان سیاسی کشور را که در مشت آمریکا بود را نابود ساخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha